Život i zdravlje

promijenite suđe

Dijetetičarka otkrila kako lakše smršati: Prevarite mozak da se osjećate sito

28/08/2020

Sjajan trik za kontrolu porcija, a sve što trebate napraviti je promijeniti posuđe iz kojeg jedete

Gubljenje viška kilograma može biti težak zadatak, a ako ste na dijeti, vjerovatno se ne osjećate kao da ste siti nakon jela. No ako se borite s osjećajem sitosti, možete okriviti suđe iz kojeg jedete za to, prenosi The Sun. Jedna dijetetičarka otkrila je svoj trik kako prevari mozak i tijelo da misli da pojela više nego što zapravo jeste.

Rebecca Gawthorne objavila je trik na svom Instagram profilu, a mnogi su bili oduševljeni koliko je jednostavan. Objavila je videozapis u kojem se vidi kako hrana u manjem tanjiru može izgledati kao da ustvari imate veću porciju. Ovo je, kaže, sjajno ako se borite za održavanje ravnoteže kada je u pitanju kontrola porcija.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

THIS HACK CAN TRICK YOUR BRAIN INTO MAKING YOUR FEEL MORE FULL 👏🏼 If you struggle with portion control or eating too much, try this simple hack – serve your meals on smaller plates and bowls. 🍽 These two bowls have the exact same amount of muesli and yoghurt in them. But the smaller bowl looks like it has more! When you use smaller bowls & plates like this, you unconsciously serve yourself smaller portions and eat less. But you feel just as full and satisfied as your brain perceives the smaller bowl to have more food in it as it looks full. I still recommend listening to your body’s hunger and fullness signals when using this hack, but it’s a great place to start 😄 Tag a friend who would like this hack 🤗👇🏼 #dietitian #nutritionist #health #plantbased #eatmoreplants #healthhack #nourish#food #breakfast #intuitiveeating #mindfuleating #portioncontrol #muesli

Objavu dijeli Rebecca Gawthorne – Dietitian🌴 (@nourish_naturally)

– Ako se borite s kontrolom porcija ili jedete previše, pokušajte s ovim jednostavnim trikom – poslužite obroke na manjim tanjuirima i zdjelama – savjetuje Rebecca. Zatim je i objavila video u kojem pokazuje kako ista količina hrane drugačije izgleda kada se nalazi u posudama različitih veličina.

– Kada upotrebljavate manje zdjelice i tanjire, nesvjesno servirate manje porcije i manje jedete. Ali osjećate se jednako sito i zadovoljno kao što i vaš mozak vidi manju zdjelu kao da ima više hrane u njoj kao što izgleda puna. Još uvijek preporučujem slušanje signala gladi i sitosti vašeg tijela kada koristite ovaj trik, ali to je izvrsno mjesto za početak – kaže Rebecca.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Do any of you mummas struggle with mum guilt?😳 When I’m working, I feel guilty for not being with bubba, and when I’m playing with bubba, I feel I should be working.😅 We are currently saving for our family home and this really motivates me to work! But mum guilt gets me ever day! 🤦🏼‍♀️ So I’m trying to find ways I can make our savings work smarter, not harder, and be in our our family home soon!💫 I recently downloaded the @finder.au app – a FREE app that works by tracking your everyday spendings and cashflow, your regular outgoings and where you are spending your money the most. Within a few minutes of downloading it, I found out I could be saving on bank fees, health insurance and my spendings! 😳 It’s free, easy to use and totally secure! So I thought I’d let you guys know about this little app to help you save your hard earned money without having to work more!👏🏼 What are you currently saving for? If you have any savings tips, share them below 🥰👇🏼 . #partner #MakeBetterDecisions #FinderAU #FinderApp

Objavu dijeli Rebecca Gawthorne – Dietitian🌴 (@nourish_naturally)

Također je dodala kako je moguće koristiti pravu količinu povrća, proteina i ugljikohidrata kada koristite manje tanjire i zdjelice. Rekla je da bi pola tanjura trebalo zauzeti povrće.

– Dodajte 1/4 proteina – otprilike veličine vašeg dlana. Zatim dodajte 1/4 ugljikohidrata približno veličine vaše stisnute šake – objašnjava. Rekla je da biste trebali jelo završiti s jednom ili dvije kašike zdravih masti – koje mogu uključivati ​​hranu poput avokada.

Komentari

Autor: Večernji list

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana.