Google potrošio 16,6 miliona dolara za lobiranje

Zašto je Google u bojama duge?

Google je još jednom oborio rekord u Silicijskoj dolini kao kompanija koja je potrošila najviše novca na lobiranje tokom 2015. godine.

Consumer Watch, organizacija koja već dugi niz godina prati dešavanja u američkoj industriji, navela je da je Google potrošio 16,6 miliona dolara za potrebe “okretanja glave” ili “zalaganja za pravu stvar”.

Kompanija Google je još 2014. godine oborila rekord za najveću izdvojenu sumu, a u 2015. godini je povećala iznos za 20 posto.

Nakon Googlea slijedi Comcast koji je uplatio 15,6 miliona dolara za istu namjenu, AT&T sa 14,8, te Facebook koji je potrošio 9,9 miliona dolara za lobističke ciljeve.

Potom slijedi Amazon sa 9,1 milion, Microsoft 8,5, i Apple sa 4,5 miliona dolara. Jedina kompanija koja je smanjila troškove je Oracle sa 4,5 miliona dolara što je skoro za četvrtinu niže nego 2014. godine.