Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

porast popularnosti

Aplikacija TikTok skinuta je dvije milijarde puta

tiktok

Dakle, ako ste se prije pandemije rugali TikToku ili uopće niste ni znali šta je to, šanse da ste ga tokom pandemije skinuli na svoj mobilni uređaj dosta su velike

Aplikacija TikTok premašila je dvije milijarde preuzimanja na mobilnim uređajima (preko App Storea i Google Playa) nakon što je tokom pandemije koronavirusa doživjela golem porast popularnosti.

Aplikacija koju se donedavno smatralo aplikacijom za tinejdžere od januara je skinuta 315 miliona puta. To pokazuju podaci na platformi Sensor Tower, gdje piše da je riječ o najviše preuzimanja koje je neka aplikacija ikada postigla u četvrtini neke godine.

Aplikacija posvećena kratkim viralnim videozapisima posljednjih nekoliko mjeseci bilježi snažan porast popularnosti nakon što su zemlje širom svijeta stavljene u karantenu. Čini se da TikTok, donedavno aplikacija nepoznata mnogima, igra veliku ulogu u prilagođavanju ljudi životu u zatvorenom. Upravo su s TikToka krenule neke najpopularnije viralne senzacije u ovom nezapamćenom periodu u ljudskoj istoriji, poput primjerice izazova Oh Na Na Na kojemu su se naposljetku priključili i brojni medicinski djelatnici pa čak i policajci i vatrogasci kako bi si olakšali teške sate na poslu.

Najviše downloada TikTok trenutno ima u Indiji (611 miliona skidanja), zatim u Kini (oko 196 miliona skidanja), a na trećem mjestu je SAD.

TikTok je u septembru 2017. godine lansirala kineska kompanija ByteDance. Godinu dana kasnije aplikacija je debitirala u SAD-u i tad je krenula njena svjetska popularnost. Aplikaciji je trebalo godinu i pol dana da dosegne prvu milijardu.

Nakon uspješnosti TikToka mnoge kompanije pokušale su konkurirati toj aplikaciji, ali zasad nijedan sličan proizvod nije u tome uspio. Jedina platforma koja je u SAD-u postigla usporedivi uspjeh bila je Musical.ly – koji je kompanija ByteDance preuzela pa ga zatvorila i spojila s TikTokom.

The Information je nedavno prenio vijest da YouTube radi na sličnoj ideji dijeljenja kratkih videozapisa pod nazivom Shorts. Facebook je pokušao s konkurentskom aplikacijom Lasso, no ona zasad nije postigla veći uspjeh.

A dok ga drugi pokušavaju sustići, TikTok polako, ali sigurno privlači sve više ljudi. Još donedavno bio je utočište tinejdžera kojima su već polako počeli dosađivati Instagram i Snapchat, a sad i mnogi stariji dijele objave s TikToka na drugim društvenim mrežama, poput Instagrama koji je za nešto stariju generaciju još uvijek dominantna društvena mreža.

Dakle, ako ste se prije pandemije rugali TikToku ili uopće niste ni znali šta je to, šanse da ste ga tokom pandemije skinuli na svoj mobilni uređaj dosta su velike…