Facebook nudi televizijski program putem platforme Watch

FacebookVideo

Facebook je odlučan u namjeri da se uvuče u sve aspekte naših života pa tako i u gledanje televizije. Facebook je odlučio postati konkurencija klasičnoj televiziji i početi pružati televizijski program direktno sa svoje platforme.

Tako su predstavili novu platformu za gledanje videa koju su nazvali Watch, a koja će biti dostupna na svim platformama – mobilnoj, računalnoj i na pametnim televizorima koji imaju Facebook aplikaciju.

Watch platforma omogućit će istovremeno gledanje sadržaja i komentiranje s prijateljima i drugim gledateljima u stvarnom vremenu.

Najavljeno je kako će se moći birati među serijama o kojima se “najviše priča” (serije koje potaknu najviše komentara), “koje nasmijavaju ljude” (serije koje su korisnici obilježili emojijem “haha”), ali i “što prijatelji gledaju”.

“Watch je platforma za sve stvaratelje i izdavače koji traže publiku, žele stvoriti zajednicu strastvenih obožavatelja i zaraditi. Smatramo da će velik broj Facebookovih emisija biti uspješne”, zapisali su iz Facebooka.

Među serijama koje posebno ističu su Nas Daily (dnevna emisija u čijem nastajanju sudjeluju obožavatelji iz cijelog svijeta), Gabby Bernstein (emisija uživo koju vodi istoimena motivacijska trenerica i autorica), Kitchen Little (emisija popularne stranice Tastemade namijenjena djeci koja će ih na zanimljiv i zabavan način učiti kuhati), utakmice MLB (prijenos jedne bejzbol utakmice sedmično).

“Smatramo da će Watch postati doma brojnim različitim emisijama, od realitya do komedije do sporta uživo. Kako bismo potaknuli kreativce i stvorili ekosistem, također smo finansirali neke od serija koje su primjer serije okrenute nekoj zajednici. Primjerice, Returning the Favor je serija koju vodi Mike Rowe u kojoj pronalazi ljude koji čine nešto nevjerovatno za svoju zajednicu i predstavlja ih svijetu, a za uzvrat čini nešto nevjerovatno za njih. Kandidate nominiraju Mikeovi fanovi na Faebooku”, pojašnjavaju iz Facebooka.

Watch će za sad biti dostupan samo malom broju korisnika u SAD-u, no u planu je veoma brzo ponuditi uslugu i većem broju ljudi.