Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Zarada od videa i na Facebooku

facebook-video

Dijeljenje videa na Facebooku proteklih je mjeseci napredovalo ubrzanim tempom. Pregledi objavljenih videa s milijarde su se u rekordnom roku popeli do čak četiri milijarde na dnevnoj bazi, zbog čega su mnogi poželjeli da aktivnost na Facebooku mogu unovčiti. Ipak, do danas su takvo što mogli učiniti samo ako postave video na Youtube ili sličan servis koji omogućava zaradu, te ga nakon toga postave na Facebook, a sada su se stvari drastično promijenile.

Kako prenosi portal Re/Code Facebook će od ove jeseni postati prava konkurencija Youtubeu te će najpopularnijim autorima videa, poput NBA, Fox Sportsa, Funny or Die, Epic Meal Timea i ostalih, ponuditi program u sklopu kojeg mogu ugrabiti oko 55% zarade od reklama (baš kao i na Youtubeu). Facebookov je Dan Rose za Re/Code rekao da su prve reakcije partnera na ovaj program bile vrlo dobre te da su stvaratelji videa rekli kako bi ovakav program bio dobra motivacija za postavljanje videa izravno na Facebook.

U trenutnom stanju Facebook služi tek kao kanal za promociju sadržaja, a mnogi Youtube autori na ovu mrežu postavljaju kraće teasere kojima pozivaju ljude da posjete njihove Youtube kanale. Kad bi Facebook počeo nuditi mogućnost zarade ovakva bi se praksa zasigurno promijenila i na najvećoj bismo društvenoj mreži mogli vidjeti znatno više dugih uradaka.