Android ili iPhone: Razlozi zbog kojih ljudi mijenjaju operativne sisteme

Veliki broj mobilnih korisnika godinama ostaje vjeran platformi koju koriste pa će se korisnici Androida ponovno odlučiti za telefon koji radi na Googleovom mobilnom operativnom sistemu, a još veći broj vlasnika iPhonea ponovno će kupiti smartphone s logom jabuke. No, dio ljudi, kada dođe vrijeme kupovine novog uređaja, “prijeđe na drugu stranu” i zamijeni mobilnu platformu, a anketa koju su nedavno proveli novinari PC Maga pokazala nam je razloge zbog koji se ljudi odluče zamijeniti Android s iPhoneom i obrnuto.

Od oko 2500 ispitanih ljudi, njih 18 posto promijenilo je operativni sistem, a od onih koji su zamijenili platformu većina je zamijenila Android s iPhoneom, dok je samo jedanaest posto njih koji su se odlučili na promjenu Apple zamijenila s Googleovim OS-om.

Razlozi za promjenu su različiti, no ponajviše se ističu dva – skoro pedeset posto onih koji su zamijenili Android iOS-om kao glavni razlog promjene izdvojili su bolje korisničko iskustvo, dok je najčešći razlog (skoro 30 posto) zbog kojeg ljudi odustaju od ponovne kupovine Appleovih telefona cijena. Zanimljivo, dio ljudi (također 30 posto) iPhone je zamijenio Androidom također zbog boljeg korisničkog iskustva i smatraju kako im Googleov mobilni OS omogućava više od zatvorenog iOS-a.

Za veliki broj korisnika važne su i opcije samih telefona poput kamere, dizajna – za 25 posto osoba to je bio najvažniji razlog zbog kojeg su zamijenili Android s iPhoneom, a gotovo isti broj ljudi (24 posto) koji su posjedovali iPhone okrenuli su se Samsungovim i drugim telefona s Androidom jer smatraju kako oni imaju bolje opcije.

Ostale opcije, poput npr. brzine softverske nadogradnje (što je prilično problematično za korisnike Androida) nisu toliko bitne te je za samo 4 posto osoba koje su Android zamijenile iPhoneom ovo važna stavka.

Također, ovo je istraživanje pokazalo još jednu zanimljivu stvar – prilikom kupovine novog telefona ljude većinom nije briga o operativnom sistemu te se pokazalo kako najveću važnost pri odabiru novog modela imaju, naravno, cijena (33 posto) i brand (26 posto).

PODIJELI