Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Instagram je prošlost, sada je u modi Flipagram

Flipagram

Krajem 2013. godine Farhad Mohit nije imao previše novaca na bankovnom računu, a njegova start up firma nije poslovala onako kako se nadao. No, kao u nekom filmskom obratu, njegov život se preokrenuo naopačke zbog aplikacije koja je do tada bila nepoznata, a danas sve više ljudi zna za Flipagram.

Flipagram vam dopušta kreiranje svojevrsnog kolaža, kombinacije fotografija, tekstova i glazbenog sadržaja, a sve to u video zapisu koji ne može biti duži od 30 sekundi. I to je najveća razlika između Flipagrama i trenutno popularnije aplikacije Instagrama.

No, kako stvari idu, Flipagram bi mogao preuzeti primat od Instagrama. Prije dvije godine Flipagram je bio pri dnu popisa foto aplikacija, a samo godinu dana kasnije zabilježen je rast od 30 miliona korisnika mjesečno. Za primjer, Facebooku je trebalo tri godine za takve brojke, a Snapchatu dvije.

U samo nekoliko mjeseci Flipagram se popeo na vrh ljestvice najpopularnijih aplikacija. Štoviše, u čak 87 zemalja Flipagram je “broj jedan” app za iPhone korisnike.

Kako je rasla popularnost tako su se javljali i investitori, pa je Mohit odjednom imao slatke brige. Na kraju je u njegov start up stiglo 70 miliona dolara koje su očito pametno iskoristili jer Flipagram je danas prijetnja svim društvenim mrežama.

Mohit je dio novca iskoristio kako bi potpisao ugovore s glavnim glazbenim izdavačima i distributerima, tako da korisnici slobodno mogu dodavati praktički bilo koju pjesmu. A Instagram nema tu opciju.

Ono što privlači korisnike je jednostavan upload video sadržaja. Osim toga, video prilozi korisnika se brzo i lako pretražuju. A Mohit predviđa daljnji rast nakon što 1. decembra predstave mogućnost jednominutog video zapisa umjesto dosadašnjih 30 sekundi.

“Mi smo na početku velike vizije”, poručio je Mohit.