istraživanje

Da li ste imali problema sa nabavkom uglja za ovu grijnu sezonu?

ugalj – joey harris unsplash

Da li ste uspjeli nabaviti ugalj, da li vam je isporučen na vrijeme, te kako su se eventualni zastoji u isporuci odrazili na vaše domaćinstvo

Uoči početka grijne sezone nekoliko desetina hiljada građana u Bosni i Hercegovini nisu mogli kupiti ugalj koji koriste za grijanje preko zime. Penzioneri u BiH ugalj najčešće kupuju na rate, posredstvom udruženja. Međutim, mnogi od njih su se žalili da im ugalj nije isporučen na vrijeme, iako su ga platili.

Želimo s vama provjeriti da li se nešto u međuvremenu promijenilo, odnosno da li ste uspjeli nabaviti ugalj.

Iz bh. rudnika su na početku sezone, kada je već bilo jasno da nas očekuje energetska kriza, te je zabilježen veliki rast cijena goriva, peleta, plina i drugih energenata, izjavljivali da je sve u redu kada je u pitanju isporuka uglja za bh. građane.

Tako su iz RMU Banovići uoči početka grijne sezone izjavili “da jesu stvorene veće gužve i čekanja pri utovaru uglja, ali da svi kupci imaju podjednak tretman i dogovorene količine uglja se izvoze po planu.”

“Nijedan strateški partner niti kupac banovićkog uglja nije i neće biti oštećen po pitanju isporuke i poštovanja potpisanih ugovora, što u konačnici znači da ni bh. tržište nije energetski ugroženo, barem kada je u pitanju naš ugalj”, rekli su tada u rudniku.

Slična situacija je na početku sezone bila i u rudniku u Brezi.

“Kupci iz Srbije ove godine su nam rekli da bi kupili i duplo više od nas nego što dajemo u termoelektrane. Ipak, mi nećemo ići na štetu naših građana, nadam se da će svi dobiti ugalj“, rekao je tehnički direktor RMU Breza Alija Salkić uoči početka zimske grijne sezone.

Iako su iz rudnika uporno tvrdili da su im građani na prvom mjestu, a ne izvoz, želimo da od vas saznamo kakvo je stvarno stanje na terenu.

Da li ste uspjeli nabaviti ugalj, da li vam je isporučen na vrijeme, te kako su se eventualni zastoji u isporuci odrazili na vaše domaćinstvo.

Skrolajte prema dole za više informacija o načinu učestvovanja.

KLJUČNE STVARI KOJE ŽELIMO ZNATI:

– Da li ste imali problema sa nabavkom uglja za ovu zimsku sezonu?

– Kakve probleme ste imali sa nabavkom uglja?

– Koga smatrate odgovornim za probleme s nabavkom uglja?

– Kako se na vas i vaše ukućane odrazilo to što niste mogli nabaviti ugalj ili vam je kasnila isporuka?

VAŽNA NAPOMENA!

Dokumente ili imena nećemo koristiti bez prethodnog pristanka, niti planiramo da koristimo konkretne primjere, već ćemo ukazati na opšte, sistemske probleme. Vaši odgovori su sigurni i enkriptovani.

KAKO UČESTVOVATI?

Da biste podijelili svoje iskustvo, sve što trebate učiniti je popuniti ovaj obrazac: