Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

GRAS: Gradimo dobar imidž, ali putnici se ne mogu voziti bez karte

BiH

Iz KJKP Gradski saobraćaj d.o.o. Sarajevo danas je saopćeno da to preduzeće ima za cilj da svojim funkcionisanjem gradi dobar imidž kako preduzeća tako i grada, ali da ne mogu dopustiti da se putnici, pa bili to i turisti, voze bez karte.

Dodaju da u skladu sa Zakonom o obavezama i ovlaštenjima kontrolora/operatera javnog prijevoza putnika u KS i drugim zakonskim propisima, svi putnici bez odgovarajuće vozne karte u vozilima JGP imaju isti status i na osnovu toga podliježu istim zakonskim sankcijama bilo da se radi o lokalnom stanovništvu, turistima ili migrantima.

Dakle, kazne za neposjedovanje vozne karte u vozilima JGP stranim državljanima naplaćuju se po istoj proceduru kao i osobama koje žive u našoj zemlji.

Iz GRAS-a ističu da po proceduri rada, kada kontrola naplate u vozilu JGP zatekne putnika bez odgovarajuće vozne karte ovlaštena je da istom naplati doplatnu kartu od 26,60 KM, a ukoliko isti odbije da plati doplatnu kartu, kontrolor može da ostvari uvid u njegova lična dokumenta radi utvrđivanja identiteta i pokretanja prekršajnog postupka zbog nadoknade štete usljed neposjedovanja vozne karte. Ukoliko takav putnik ne želi da plati doplatnu kartu, kao ni da ustupi lične podatke, službenici GRAS-a su primorani pozvati pripradnike policije kako bi riješili taj problem.

– U vozilima i na terminalima JGP nalaze se informativne naljepnice na bosanskom i engleskom jeziku o način kupovine, poništavanja i cijene karata, a na pojedinačnoj karti za tramvaj stoji slikovno uputstvo o načinu poništavanja iste, te tako svi putnici imaju potpune i dostupne informacije o pitanju plaćanja prijevoza. Usluge prijevoza plaćaju se svugdje u svijetu, tako da je sasvim logično da se strani državljani informišu o načinu plaćanja usluga prijevoza (kod turističkog vodiča, agencije, prijatelja, na licu mjesta ili putem interneta), a u suprotnom podliježu kaznama u skladu sa važećim propisima – saopćeno je iz GRAS-a.

Iz tog preduzeća zahvalili su svim korisnicima koji savjesno plaćaju njihove usluge, jer to direktno utječe na redovnost i kvalitet JGP.