za period 2021-2027

Na inicijativu gradonačelnice Karić usvojena Odluka o izradi strategije Sarajeva

karic

Na inicijativu gradonačelnice, Gradsko vijeće je usvojilo Odluku o pristupanju izrade Strategije grada Sarajeva za period 2021-2027

Nakon preuzimanja mandata, gradonačelnica Sarajeva Benjamina Karić najavila je da će njen rad biti isključivo usmjeren na razvoj grada Sarajeva, a danas je u tom kontekstu učinjen prvi korak.

Na inicijativu gradonačelnice, Gradsko vijeće je usvojilo Odluku o pristupanju izrade Strategije grada Sarajeva za period 2021-2027.

Ovim je stvoren preduslov za izradu važnog strateškog dokumenta, kojim će se definisati ključni pravci razvoja bh. prijestolnice.

– Očekujemo mnogo novih ideja koje bi mogle da doprinesu da grad Sarajevo bude ljepši, bolji, dinamičniji, zeleniji, zdraviji, sigurniji, ‘pametniji’ za naše građanke i građane. Ovaj krovni razvojni dokument treba da bude osnov i putokaz za odgovorno, transparentno i efikasno upravljanje gradom Sarajevom u skladu sa potrebama i interesima naših građana – istakla je Karić.

Prema riječima gradonačelnice, vizija je Sarajevo kao glavni grad države BiH, privredom orjentisan prema turizmu i pružanju usluga, opredijeljen da bude moderna evropska metropola, društveni, ekonomski, obrazovni, kulturni, sportski i komunikacijski centar BiH i nezaobilazan faktor u ovom dijelu Evrope.

Gradski vijećnici danas su usvojili i Odluku o organizaciji i djelokrugu organa uprave Grada Sarajeva, čime je stvoren okvir za uspostavljanjem dinamične, funkcionalne, odgovorne uprave koja će ostvarivati zadate ciljeve i pružati pravovremene i kvalitetne usluge.

Kroz usvajanje Odluke o pokretanju postupka prodaje službenih vozila formalno su poduzete aktivnosti kako je već ranije obećano a u cilju priliva sredstava u Budžet Grada.

Udruženje „Obrazovanje gradi BiH“ proglašeno je organizacijom od značaja za Grad, kao jedan od najvećih investitora u obrazovanje djece i mladih, posebno iz marginaliziranih i ranjivih društvenih skupina, saopćeno je iz gradske Pres-službe.