Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Umrežavanje žena

Prva Woman.Comm konferencija u Sarajevu okupila eksperte iz komunikacijske industrije

woman comm konferencija sarajevo

“Žene su 48 posto dio radne snage, negdje oko 25 do 30 posto na menadžerskim pozicijama, ali ih nema na ključnim mjestima, na ključnim pozicijama odlučivanja u biznisu. To su važne pozicije na kojima žene, sa svojim potencijalom, mogu doprinijeti biznisu i uopšte afirmaciji potencijala žena”, kazala je Dilevska

Prva Woman.Comm konferencija, na kojoj učestvuje dvadeset predavača i panelista, istaknutih ljudi iz komunikacijske industrije BiH, regije i svijeta održava se danas i sutra u Sarajevu.

Ključni fokusi konferencije su komunikacija, umjetnost i kultura, a sve u okvirima poslovanja i budućnosti.

Cilj konferencije je učesnicima dati priliku za nova iskustvena znanja iz komunikacijske industrije, stvoriti uvjete za sticanje novih poznanstava i networking, a na gala svečanosti će biti proglašene najuspješnije žene u komunikacijskoj industriji BiH.

Organizatorica konferencije, direktorica i vlasnica Agencije Prefix, te osnivačica kluba Woman.Comm Irena Miličević Vukoja je kazala da im je cilj da ove godine Woman.Comm, kao klub krene iz BiH, kroz aktivnosti za žene u komunikacijskoj industriji, a da početkom naredne godine izađu u regiju, u susjedne zemlje.

– Osim umrežavanja žena iz komunikacijske industrije, naš cilj je da ženama damo mogućnost razvijanja i druženja u različitim gradovima BiH, uz adekvatne predavače i predavačice – navela je Miličević Vukoja.

Kaže da ova konferencija dovodi u BiH neka od vodećih imena u komunikacijskoj industriji, kako iz regiona, tako i iz svijeta.

Jedan od učesnika Konferencije Sean Poroprat, kreativni direktor Studia Sonda iz Istre, kazao je da su ovdje “da bi pokazali da zajedno možemo puno i da svako, najduže putavanje počinje malim prvim korakom”.

Istaknuo je da je jako važno da, prije svega, živimo u društvu u kojem svi imamo jednake prilike.

– To je ono što mislim da je važno, da se na taj način postavi društvo da svako ima jednaku priliku. Tada će društvo biti bolje i bolje će funkcionirati – smatra on.

Predsjednica Uprave HURA-e (Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje) Anđela Buljan Šiber je kazala kako misli da je svaki pojedinac zapravo društvo i “svi možemo napraviti razliku, ne trebamo čekati i gledati na način ‘neko će drugi'”.

– To je u našim kulturama kolektivističkim, neko će drugi, nešto će neko drugi. Ne, mi ćemo sami. Mislim da svi moramo krenuti od sebe, početi svaki dan što god želimo napraviti, neko će to vidjeti, neko će onda to kopirati i društvo će nam zapravo biti bolje. Mi smo svi društvo – navela je ona.

Aleksandra Dilevska, CEO Publicis Groupe Sjeverna Makedonija i Hrvatska i COO Publicis Grupe Adriatic, na Konferenciji je govorila o tome koliko su daleko žene od vrha.

– Žene su 48 posto dio radne snage, negdje oko 25 do 30 posto na menadžerskim pozicijama, ali ih nema na ključnim mjestima, na ključnim pozicijama odlučivanja u biznisu. To su važne pozicije na kojima žene, sa svojim potencijalom, mogu doprinijeti biznisu i uopšte afirmaciji potencijala žena – kazala je Dilevska.

Po njenim riječima, to je bitno zato što svi dokazi pokazuju da, kada su žene zastupljenije u organima odlučivanja u kompanijama, te kompanije imaju bolji performans, imaju bolje finansijske rezultate, imaju bolju korporativnu kulturu, ljudi su zadovoljniji i biznis raste.

– Ono što trebamo bolje raditi, da se suportiramo, da budemo hrabre, da svoje ambicije i želje jasno artikuliramo, da pitamo i da tražimo ono što mislimo da želimo i što nam sljeduje, jer nikada nećemo tek tako dobiti – zaključila je Dilevska.

Rukovoditeljica Sektora za upravljanje promocijom BH Telecoma Nađa Lutvikadić Fočo je kazala da je danas komunikacija osnov svakog uspješnog posla, svakog uspješnog poslovnog poduhvata.

– Činjenica je da su žene mahom u komunikacijama vrlo uspješne. Sretna sam što ćemo dva dana provesti u razmjeni ideja, u definiranju svih budućih alata, tehnologija koje ćemo koritisiti i u marketingu i u komunikacijama generalno u ovoj našoj industriji – kazala je Lutvikadić Fočo.