Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

poznat uzrok pada?

Snimak razgovora pilota Bryantovog helikoptera i kontrole leta: Koje su vam namjere?

kobe helikopter

Iz podataka o putu letjelice vidljivo je da je u trenutku pada naglo ubrzala, čak do 300 kilometara na sat.

Na društvenim mrežama pojavio se cijeli razgovor između pilota helikoptera u kojem je bio Kobe Bryant i troje kontrolora leta s kojima je on komunicirao na putu od aerodroma “John Wayne” do mjesta nesreće.

U ovoj nesreći, osim legendarnog košarkaša, nastradalo je još osam osoba.

Zbog guste magle i prometa koji je uzrokovan njome pilot je morao kružiti 15-ak minuta oko aerodroma, no u konačnici je, čini se, izgubio osjećaj za prostor i zbog niskog položaja udario u planine.

– Vremenski uvjeti bili su ispod minimuma za siguran let – rekao je portparol tamošnje policije Josh Rubenstein.

Razgovor između pilota helikoptera 2EX i kontrolora leta pročitajte u nastavku.

– Helikopter 2EX, ovdje ”Burbank Tower” (aerodrom na kojem su trebali sletjeti). Recite nam svoje namjere.

Zadržavamo posebne VFR uvjete, tražimo tranziciju na 101 zapadni dio aerodroma – odgovorio je pilot.

Helikopter 2EX, ostanite zasad izvan zračnog prostora ”Burbanka”, imamo avion koji kruži i čeka slijetanje.

– 2EX čekamo.

Nakon tri minute čekanja ponovno se javio toranj i tražio da helikopter pričeka dodatne tri minute, na što je pilot odgovorio da će nastaviti čekati.

– Kako biste nastavili planirati, očekujte da ćemo vas prebaciti na sjeverni dio aerodroma. Razgovarao sam s ”Van Nuysom” i rekli su mi da imaju nekoliko odlazaka s tog dijela aerodroma, tako da možete očekivati da nastavite tom rutom.

Uredu, nema problema – odgovorio je pilot.

Nakon toga je toranj na aerodromu ”Burbank” odobrio prolaz helikoptera po posebnim VFR uvjetima na visini od 760 metara i niže s jugoistočnog dijela aerodroma u sjeverozapadni dio. Pilot je potvrdio naredbe koje je dobio i rekao da nastavlja prema danim uputama.

2EX, nastavite pratiti sjeverozapadnu ruku i onda se priključite na liniju 118, a nakon toga će vas ”Van Nuys” dalje voditi. Radarska je komunikacija prekinuta.

Helikopter se tada javio aerodromu “Van Nuys” sa svojim namjerama slijetanja i uputama koje je dobio. U toj poruci rekao je da se nalazi na visini od 425 metara, što je znatno manje od upute koju je dobio od kontrolnog tornja u ”Burbanku”.

Toranj “Van Nuys” javio mu se s detaljnim uputama prema kojima treba proći taj dio aerodroma do slijetanja i na kraju je ponovio da visina mora biti na 760 metara visine ili niže.

Nedugo nakon toga helikopter je dobio odobrenje za prolaz kroz aerodrom po posebnim VFR uvjetima.

Helikopter 2EX, kontaktirajte ”Socal” na 134.2 za nastavak leta.

134.2 – odgovorio je pilot i to su bile njegove posljednje riječi…

Helikopter 2EX, molim identifikaciju, čulo se od ”Socala”, kontakta za slijetanje.

Odgovora nije bilo, a helikopter je izašao izvan prostora aerodroma i mjesta gdje je trebao sletjeti.

Helikopter 2EX, pratite kod 1.200, tražite li nastavak leta?

Odgovora ponovo nije bilo.

2EX, gdje… recite nam svoje namjere.

Bez odgovora.

2EX, i dalje letite prenisko ako ste nastavili letjeti dalje.

Nekoliko sekundi nakon toga helikopter je nestao s radara.

Iz podataka o putu letjelice vidljivo je da je u trenutku pada naglo ubrzala, čak do 300 kilometara na sat.

Također, vatrogasne službe koje su stigle na mjesto nesreće svjedoče o velikoj buktinji koju je izazvalo gorivo. Tank je bio prilično pun, s obzirom na to da let nije bio dug.

“Volio bih da sam ja umro, da je mene Bog uzeo”