Coca-Cola predstavila novu svjetsku kampanju i u Bosni i Hercegovini

DSC_1174

Na jedinstvenom ekskluzivnom događaju, održanom u Hotelu Europe, Coca-Cola je predstavila novu svjetsku kampanju Taste the feeling koja je dio nove globalne strategije One brand.

Po prvi put, nova Coca-Colina svjetska marketinška strategija „Jedan brend“ objedinjuje robne marke Coca-Cola, Coca-Cola Light / Diet Coca-Cola, Coca-Cola Zero te Coca-Cola Life u jednu krovnu kampanju pod nazivom „Taste the feeling“.

Ispijanje Coca-Cole, bilo koje Coca-Cole, čini trenutak posebnim, u što su se mogli uvjeriti brojni gosti. [yuzo_related]

Bečka kafana poslužila je kao savršena kulisa za proslavu, a sve zvanice su od samog dolaska na ovaj poseban događaj imale priliku doživjeti Coca-Colu kroz eksploziju svih pet čula.

Događaj u u Sarajevu otvoren je senzualnim plesnim performansom koji su izveli Emir Fejzić i Amila Terzimehić, akademski glumci, koji su gostima otkrili dio vizuala kojima se slavi ideja da jednostavan užitak ispijanja Coca-Cole, bilo koje Coca-Cole, čini trenutak posebnim.

Domaćini događaja bili su Adnan Topić, direktor franšize Coca-Cole HBC B-H Sarajevo i generalna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju Maria Anargyrou-Nikolić koja je i premijerno najavila prvi televizijski spot Anthem.

Tom prilikom je istakla: „Ova godina nam je veoma značajna.

Taste the feeling (7)

U 2016. obilježavamo važan jubilej, 40 godina otkako u Bosni i Hercegovini proizvodimo ovo najpoznatije piće i obogaćujemo živote potrošača i društva, i želimo cijeli svijet, pa tako i Bosnu i Hercegovinu, podsjetiti na ikonu pop kulture, dizajnersku muzu i filmsku zvijezdu, najbolje piće na svijetu – Coca-Colu!

Nova Coca-Colina kampanja „Taste the feeling“ slavi jednu kultnu robnu marku i jedan fantastičan proizvod.

Tako će nam godina koja je pred nama donijeti brojna iznenađenja i uzbudljiva iskustva, a sve će u prvi plan staviti jedinstveni okus i osvježavajući i jednostavan trenutak.“

Svjetska kampanja „Taste the feeling“ univerzalnim načinom pripovijedanja slavi iskustvo i užitak ispijanja ledeno hladne Coca-Cole. Kreativna kampanja zasniva se na poznatim vizualnim elementima, ali u modernom izdanju.

S danom početka kampanje objavljen je i prvi televizijski spot pod nazivom Anthem, koji uključuje originalnu pjesmu „Taste the Feeling“.

Taste the feeling (6)Pjesmu izvodi mladi australijski pjevač Conrad Sewell, najpoznatiji po velikom svjetskom hitu Firestone, koji je producirao slavni norveški DJ Kygo. Firestone je premašio 300 miliona posjeta na servisu Spotify, a prodan je u više od 3 miliona primjeraka širom svijeta.

Pjesma „Taste the Feeling“ sadrži i novi audiopotpis inspirisan zvukovima iskustva ispijanja Coca-Cole – otvaranja čepa, pjenušanja mjehurića i… užitka.

Na vizualima nove kampanje Coca-Cola slavi različite trenutke, ali proizvod je uvijek u centru događanja. Ove zaista odlične fotografije snimili su poznati modni fotografi Guy Aroch i Nach Ricci, a prikazuju ljude iz cijeloga svijeta kako uživaju u svojoj Coca-Coli u različitim svakodnevnim trenucima u kojima su sami, u grupama ili u parovima.

Slike odražavaju osjećaj tzv. ulične mode i svu ponudu Coca-Colinih proizvoda u skladu sa strategijom „Jedan brend“.

Za više informacija, pristup spotovima i fotografijama posjetite internet stranicu www.coca-colacompany.com/tastethefeeling.

VIŠE INFORMACIJA:
Mreža: www.coca-colacompany.com
Twitter: twitter.com/CocaColaCo
Blog Coca-Cola Unbottled: www.coca-colablog.com
LinkedIn: www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company

 

O The Coca-Cola Company

The Coca-Cola Company najveći je svjetski proizvođač pića s više od 500 robnih marki.
Uz legendarnu Coca-Colu ponuda kompanije uključuje mnoštvo robnih marki prepoznatljivih na svjetskom nivou, među kojima su Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, POWERADE, Minute Maid, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA i Del Valle. 

hv-trucks-union-jack-3360-2480-3bd8d6b3

Putem najvećeg svjetskog distribucijskog sistema potrošači u više od 200 zemalja uživaju u 1,9 milijardi pića dnevno.

Trajno posvećena izgradnji održivih zajednica, kompanija Coca-Cola usredotočuje se na inicijative koja smanjuju uticaj na okoliš, podupiru aktivan i zdrav život, stvaraju sigurno i uključujuće radno okruženje te pridonose ekonomskom razvoju zajednica u kojima kompanija posluje.

Zajedno s partnerskim punionicama Coca-Cola je među 10 najvećih privatnih poslodavaca na svijetu sa više od 700.000 zaposlenika.