Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Uprkos izazovima

JYSK zabilježio rekordan promet i više od milion novih kupaca

jysk
Foto: JYSK Sarajevo

Kupci su također nastavili kupovati u više od 3.300 JYSK prodavnica u 48 zemalja svijeta, a kompanija je u prošloj godini privukla čak 1,2 miliona novih kupaca

JYSK-ov promet je u finansijskoj godini 2022/2023. porastao za 6.3% i dosegnuo 38,5 milijardi danskih kruna, odnosno 5,2 milijarde eura, postavivši novi rekord.

Uprkos globalnim izazovima poput inflacije i rasta troškova, JYSK je u finansijskoj godini 2022/23., koja je završila krajem augusta, ponovo ostvario odličan rezultat i promet od 38,5 milijardi danskih kruna (5,2 milijarde eura), piše Biznisinfo.ba.

Kupci su također nastavili kupovati u više od 3.300 JYSK prodavnica u 48 zemalja svijeta, a kompanija je u prošloj godini privukla čak 1,2 miliona novih kupaca.

Novi predsjednik i izvršni direktor JYSKa, Rami Jensen, jako je zadovoljan ovim rezultatima: “Ponosan sam na naporan rad i trud naših zaposlenika i promet koji danas možemo predstaviti. Globalno maloprodajno tržište je i dalje pod velikim pritiskom, a povjerenje kupaca i njihova kupovna moć su niski. Ipak, JYSK je poznat po svojim kvalitetnim proizvodima, kao i konkurentnim cijenama, što se odrazilo na naše rezultate i činjenicu da kupci odabiru upravo naše prodavnice.”

Ekspanzija kao sastavni dio JYSK-ovog identiteta

Uprkos vanjskim faktorima, koji su uzrokovali brojne izazove na globalnom maloprodajnom tržištu, JYSK je nastavio slijediti svoje planove ekspanzije.

U maju 2023. godine otvorio je svoje prve dvije prodavnice u Turskoj i time započeo poslovanje na novom tržištu. Generalno stanje na globalnom tržištu nije ga usporilo, pa je u finansijskoj godini 2022/23. otvorio ukupno 135 prodavnica, što je ista brojka kao i prethodne godine. Osim novih otvorenja, kompanija je uložila u 619 pruređenja, premještaja i povećanja postojećih prodavnica te primjenu najnovijeg koncepta prodavnica 3.0.

“Rast je u našem DNK-u, a naši rezultati, ekspanzije i aktivnosti u prodavnicama u finansijskoj godini iza nas, to jasno pokazuju. Prošle smo godine ostvarili važan cilj sa više od dvije trećine naših prodavnica uređenih prema najnovijem 3.0 skandinavskom konceptu, pa tako ni u godinama pred nama ne planiramo usporavati”, rekao je Rami Jensen.

JYSK je također uložio u IT rješenja sa Unified Commerce sistemom kako bi svojim kupcima osigurao najbolje iskustvo kupovine. Sistem je implementiran u 112 danskih prodavnica, a trenutno su u toku pripreme za širenje u Španiju, Portugal i Francusku nakon čega će uslijediti implementacije na ostalim tržištima.

Činjenice:

Rast prometa za 6,3% na 38,5 milijardi danskih kruna (5,2 milijarde eura)
1,2 miliona novih kupaca
Otvorenje ukupno 135 novih JYSK prodavnica širom Evrope
Otvorenje prve dvije prodavnice u Turskoj
619 aktivnosti vezanih za postojeće prodavnice.