Mastercard i Univerzitet u Oksfordu sarađuju na novom istraživanju

mastercard

Ljudi otključavaju svoje telefone i kupuju i plaćaju dodirom prsta. Njih ne može da zaustavi zaboravljanje lozinke jer su njih zamijenile jednostavnije i sigurnije opcije – mobilna biometrijska tehnologija. Bilo da koriste otisak prsta, skeniranje zjenice ili selfi kako bi potvrdile identitet korisnika, banke koriste biometrijsku tehnologiju kako bi obezbijedile veći stepen praktičnosti i sigurnosti korisnicima. Međutim, biometrijska plaćanja su tek u povoju, a novi izvještaj kompanije Mastercard i Odsjeka za kompjuterske nauke Univerziteta u Oksfordu ukazuje na jednu veliku prepreku – naime, samo 36% menadžera u bankarskoj industriji smatra da posjeduju odgovarajući nivo znanja kako bi se ova tehnologija implementirala.

Kako bi se ovaj izazov prevazišao, istraživanje„Mobilna biometrija u finansijskim uslugama – okvir od pet faktora“ bavi se ovom tehnologijom koja se brzo razvija i bankarskoj zajednici daje smjernice kako bi zaposleni u ovoj oblasti što bolje razumjeli i uspješno primijenili mobilnu biometriju. Jednostavno rečeno, oni moraju da se fokusiraju na učinak, korištenje, interoperabilnost, sigurnost i privatnost.

„Korisnici lakše opažaju neke od ovih faktora u odnosu na druge, ali je važno da se uzmu u obzir svi njihovi ciljevi prilikom osmišljavanja rješenja. Saradnja sa kompanijom Mastercard omogućava bankama da riješe realne prijetnje kroz najbolje tehničke i naučne ideje. Korisnicima su potrebna konzistencija, kvalitet i garantovana sigurnost kako bi ova tehnologija mogla da zaživi u praksi,“ izjavio je profesor Ivan Martinović sa Odsjeka za kompjuterske nauke Univerziteta u Oksfordu.

Adžej Bala, predsjednik Globalnog sektora za upravljanje rizikom i sigurnost u kompaniji Mastercard, prokomentarisao je rezultate istraživanja u blogu koji je danas objavljen: „Efikasna mobilna biometrija uklapa se u šire finansijsko iskustvo orijentisano ka potrošačima, pružajući ljudima mogućnost da odmah pristupe svojim finansijskim informacijama ili da obave plaćanje. Biometrijska tehnologija pospješuje trend izgradnje budućnosti bez lozinki u kojoj se digitalni identitet potvrđuje time ko smo mi, a ne onim šta pamtimo.“

Imajući u vidu da se očekuje da će vrijednost prodaje pametnih telefona širom svijeta dostići cifru od 400 milijardi dolara sljedeće godine, jasno je da će ljudi imati sve veći pristup alatima koji zapravo omogućavaju mobilnu biometriju. Banke vide ovakav razvoj kao poslovnu priliku, a inicijative kao što je saradnja između kompanije Mastercard i Univerziteta u Oksfordu i pionirska rješenja kao što je Mastercard Identitety Check Mobile, usmjeravaju proces širenja i odgovornog usvajanja mobilnih biometrijskih rješenja u sektoru finansijskih usluga.

Bala je dodao:

„Smjernice koje smo razvili sa Univerzitetom u Oksfordu su od ključnog značaja za bržu implementaciju mobilnih biometrijskih tehnologija kako u potrošačkom, tako i u industrijskom sektoru, ali prije svega je važno uspostaviti saradnju. Nju možemo postići samo ako industrija, akademska zajednica, vlade i pružaoci tehnologija razumiju i doprinose razvoju Okvira od pet faktora za mobilne biometrijske tehnologije.“

Sažetak ovog istraživanja sadrži presjek ključnih pitanja koje kompanije u finansijskoj industriji treba da riješe kako bi uspješno poslovale u okviru biometrijskih tehnologija i osigurale donošenje pravih odluka. Rezultati istraživanja su dostupni na ovom linku. Pored toga, 11. jula 2017. godine održati će se i vebinar na temu ovog istraživanja – možete se registrovati na ovom linku.