Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Na Weekend Media Festivalu u Rovinju više od 4.000 učesnika

rovinj festival222

Pripreme za deveto izdanje Weekend Media Festivala u punom su jeku.

Najveći komunkacijski festival u jugoistočnoj Europi ove će se godine održati od 22. do 25. septembra u prostorima stare tvornice duhana u Rovinju. Generalni pokrovitelj Weekend Media Festivala je Adris Weekend i ove godine ugošćuje više od 4000 medijskih i komunikacijskih profesionalaca koji će u tri dana trajanja festivala u 5 paralelnih konferencijskih dvorana raspravljati o najaktualnijim temama iz svijeta medija, PR-a, marketinga i cijele komunikacijske industrije.

Među temama o kojima će se raspravljati na ovogodišnjem Weekendu ističe se panel “Je li stigao kraj televizije?”. Televizijsko tržište prolazi kroz značajne promjene a digitalizacija ima presudan utjecaj na njegov budući razvoj. Rast online videa i OTT platformi mijenja način na koji se dolazi do sadržaja i kako ga se konzumira. Online video povećao je ukupnu konzumaciju i postao komplementaran medij televiziji, ali velike promjene su odmah iza ugla. Na Weekendu će vodeći medijski i komunikacijski stručnjaci raspravljati kako će te promjene utjecati na televizijske kuće, ko su novi igrači na tržištu te što promjene  znače za korisnike.

Tema o kojoj se i dalje vode brojne polemike je i native advertising koji kao dio content marketinga ubrzano raste zadnjih godina. Usporedo s tim rastom native je proizvod koji izaziva brojne kontraverze. S jedne strane mnogi su sretni jer je napokon pronađen model koji može donijeti nove prihode medijima, dok s druge strane mnogi u nativeu vide kraj novinarstva. Weekend priprema panel o tome što je zapravo native advertising te označava li on kraj novinarstva ili spašava medije.

Na Weekend i ove godine stižu i brojni inozemni predavači. Među njima je i Zrinka Lovrenčić, direktorica kompanije „Great Place to Work“ iz Australije. Lovrenčić će na Wekendu održati predavanje o jedinstvenom modelu koji kompanijama pomaže da stvore u svojoj organizaciji „sjajno mjesto za rad za zaposlenike“ istovremeno podižući vrijednost za vlasnike.