Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Olival otvorio novi proizvodni pogona: Ekspanzija prirodne kozmetike

olival1

Kozmetička kompanija Olival je svoje 23 godine poslovanja obilježila otvaranjem novog poslovnog prostora u Zagrebu na 1200 m2, unutar kojeg se nalazi i novi proizvodni pogon.

Bilježe konstantan rast prihoda od 35% u posljednje tri godine. Premisa kojom se vode svih ovih godina prije svega je kvaliteta proizvoda, stabilnost u poslovanju, cijene prilagođene tržištu i kontinuirano reinvestiranje.

Jedna od vrlo važnih karika u poslovanju Olivala je izvoz koji je u stalnom porastu, počevši od 2010. godine. Osim u Hrvatskoj, prisutni su i Bosni i Hercegovini, kao i ostalim zemljama regije. Uskoro započinju s izvozom u Njemačku, u toku je i finalna faza pregovora s partnerima s Bliskog istoka i Finske, a u planu je i izvoz u Poljsku i Tursku.

Događanju su prisustvovali mnogi ugledni privrednici, poslovni partneri među kojima je i Dugi Commerce kao zastupnik Olivala za Bosnu i Hercegovinu, mediji, te predstavnici Ministarstva gospodarstva, obrta i poduzetništva, Ministarstva zdravstva, HZJZ-a, Hamag-a, EBRD-a, HGK-Komore Zagreb.

Novi poslovno – proizvodni prostor prostire se na tri sprata. Na prva dva sprata nalazi se proizvodni pogon i moderan skladišni prostor, dok je na zadnjem spratu smješten “open space” uredski prostor s laboratorijem. Prostor odiše minimalizmom i oplemenjen je biljkama. Ovo je energetski učinkovita zgrada s minimalnim utjecajem na zagađenje okoliša, sva ambalaža se reciklira, a posjeduju i heat recovery sistem. Kapacitet proizvodnje u novom prostoru uvođenjem dvaju proizvodnih linija povećan je za 4 do 5 puta. Arhitektonsko rješenje potpisuje Branka Petković (autorica Zagrebačke Laube).

Olival uspješno sarađuje s najvećim drogerijskim lancima kao što su DM, Muller, Bipa i drugi, a jedini su hrvatski brand certificirane kozmetike koji je svoje mjesto pronašao na njihovim policama. Posjeduju ISO 22716 i Natrue certifikate kao jamstvo kvalitete, a ponose se asortimanom od 103 proizvoda. Na događanju su predstavili i novu liniju Prirodnih deo krema od čak pet proizvoda, koji zbog svojih posebnosti izazivaju veliki interes kupaca.

“Iznimno nam je drago da su i strani trgovački lanci prepoznali hrvatske proizvode i njihovu kvalitetu. Jako nam je važno da naši proizvodi budu dostupni što širem krugu potrošača i zato uvijek prilagođavamo njihovu cijenu standardu naših kupaca“, naglasio je direktor Olivala, g. Marijan Pojatina te izrazio zadovoljstvo konstantnim stabilnim rastom i poslovanjem kompanije.

“Upravo je otvaranje proizvodnog pogona tvrtke Olival pozitivan primjer korištenja sredstava iz EU fondova. Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta svakom ovakvom poduzetniku koji se razvija, širi i zapošljava te povećava konkurentnost poduzeća pristupa kao nositelju razvoja hrvatskog gospodarstva. No, kako bi poduzeća mogla poslovati u zdravom i konkurentnom okruženju te povlačiti još više sredstava iz EU fondova naša je zadaća izgradnja povoljnog poslovnog okruženja i uklanjanje administrativnih prepreka koje opterećuju poduzetnike troškovno i vremenski što svakodnevno činimo”, svom je obraćanju istakla pomoćnica Ministra gospodarstva, obrta i poduzetništva Hrvatske, Nataša Kulanowski Kramarić.

Do konca 2017. godine Olival planira plasirati novih 20 proizvoda na hrvatsko i strana tržišta, a trenutno osmišljavaju nove formulacije preparata za sunčanje.