Biznis

Poslovni uspjeh Turkish Airlinesa postao tema izučavanja na Harvardu

10/02/2016

Poslovni uspjesi vodeće evropske aviokompanije Turkish Airlines postali su tema izučavanja na prestižnom koledžu Harvard Business School (HBS), javlja Anadolu Agency (AA).

Transformacija Turkish Airlinesa iz nacionalnog i regionalnog u globalnog aktera međunarodnog zrakoplovstva i brzi i profitabilni rast te kompanije studentima Harvarda su predstavljeni u lekciji “Turskih Airlines: Proširi svoj svijet“.

Predavači Juan Alcacer i direktor HBS-ovog Istraživačkog centra u Istanbulu Esel Cekin su istakli kako turska kompanija planira povećanje broja putnika i kapaciteta za sedam posto tokom ove godine i planski nastaviti rast tokom narednih 20 godina tokom kojih se očekuje da broj putnika koji avionima putuju na relacijama iz Evrope i Amerike ka Bliskom istoku i Aziji bude utrostučen.

Jučer je studentima Harvarda u Bostonu o razvoju kompanije govorio i izvršni direktor (CEO) Turkish Airlinesa Temel Kotil.

“Za kratko vrijeme smo uspjeli iz nacionalne kompanije prerasti u globalnog faktora koji opslužuje 113 zemalja širom svijeta i izuzetno sam počašćen prilikom da o tom uspjehu i našem putu razgovaram sa briljantnim mladim umovima Harvarda“, kazao je Kotil.

U razgovoru sa novinarom AA, Kotil je kazao da su 2004. i 2006. godina bile krucijalne za krupne poslovne iskorake Turkish Airlinesa i da je tada iskorišten geopolitički položaj Istanbula kao poveznica za transfer putnika Evrope, Azije i Afrike.

“Uvođenje 24 nove međunarodne linije u 2004. godini su promijenile našu sudbinu. Od tada smo povećali broj tranzit putnika sa miliona na 14 miliona. Za nas se sve promijenio i nakon privatizacije 2006. godine“, kazao je Kotil.

Podsjetivši da je Turkish Airlines 2014. godine bio 13., prošle godine 11. aviokompanija svijeta, Kotil je kazao da očekuje da ovu godinu završi na osmom mjestu i da je trenutni cilj kompanije da poveća broj linija u Americi i Aziji.

Sponzorstvo jubilanog 50. američkog Super Bowla, Warner Brosovog filma “Batman v Superman“ i reklamni spot sa holivudskim glumcem Benom Afflekom su pokazatelji ozbiljne namjere Turkish Airlinesa da ojača brend u SAD-u i Aziji.

“U Turkish Airlinesu svakog dana morate imati novi san“, kazao je Kotil i dodao da ta kompanija trenutno ima drugi najjači brend među svim avio kompanijama svijeta, odmah nakon Fly Emiratesa.

Komentari

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana.