Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

podizanje svijesti

Privredna komora FBiH u kampanji “Kupujmo domaće”

korpa

Akcija kupujmo domaće ima za cilj podizanje svijesti o važnosti kupovine ovakvih proizvoda koje dovode do povećanja ukupne konkurentnosti domaćih proizvoda i očuvanja bh. identiteta

Privredna komora Federacije BiH od samih početaka proaktivno sudjeluje u kampanji „Kupujmo domaće“.

Akcija kupujmo domaće ima za cilj podizanje svijesti o važnosti kupovine ovakvih proizvoda koje dovode do povećanja ukupne konkurentnosti domaćih proizvoda i očuvanja bh. identiteta.

Komora je trenutno u fazi završnih priprema dokumentacije za Projekt vizuelnog označavanja kvalitetnih domaćih proizvoda putem kojeg će se domaćim proizvodima dodjeljivati znakovi “BH kvaliteta“ i “Izvorno domaće“.

Ovaj projekt podrazumijeva kompletnu proceduru od zahtjeva tvrtke za korištenje i upotrebu ovih znakova do izdavanja rješenja o korištenju znakova od mjerodavnih tijela Komore.

Vijeće za vizuelno označavanje i tehničke komisije pri Komori provodit će proceduru provjere uvjeta zainteresiranih tvrtki, proizvoda i usluga za korištenje i upotrebu znakova kvalitete i izvornosti te će predlagati rješenja o dodjeli znakova.

Ustanoviti će se i Registar korisnika znakova te grupacija za unapređenje kvalitete i promociju domaćih proizvoda i usluga.

O svim ovim procesima brigu će voditi Tim za kvalitetu Privredne komore FBiH.

Znakovi kvalitete trebali bi jamčiti kvalitetu proizvoda, ulijevati povjerenje kod potrošača i osiguravati tim proizvodima lakši prodor na domaća i ino-tržišta.

Komora je detaljno sa svojim strateškim partnerima i suorganizatorima i razradila koncept ove kampanje i organizirati će deset akcija u svim kantonalnim centrima u vremenu od 9. juna do 7. jula, poštujući sve propisane sigurnosne i epidemiološke mjere.

Prva promotivna akcija organizira se u Tuzli 9. juna u suradnji sa jednim od strateških partnera akcije, tvrtkom Bingo (Bingo City Center – Tuzla).

Namjera je da se ova kampanja provodi svake godine u svim kantonima, ali svake godine u drugim općinama i gradovima.

-U prvoj godini provođenja ove kampanje odlučili smo se za kantonalne centre – saopćeno je iz Privredne komore FBiH.