18. dodjela

Raiffeisen banka dobitnik dvije nagrade Zlatni BAM

rb

Banci uručeno priznanje za „Najveći dionički kapital“ i plaketa za „Najagilniji marketing i PR tim“

„Naša kapitalna pozicija jedan je od ključnih elemenata stabilnog funkcionisanja i kontinuiranog poslovanja Banke u aktuelnom stanju usljed kojeg smo svi morali prihvatiti drugačije modele ponašanja i poslovanja. Raiffeisen banka ostaje posvećena ovom tržištu, spremna da odgovori i prilagodi se potrebama svojih klijenata u datim okolnostima“, izjavio je Karlheinz Dobnigg, predsjednik Uprave Raiffeisen banke te dodao: „Ova dva priznanja Zlatni BAM pripadaju ne samo posvećenom Raiffeisen timu već i našim klijentima koji su nam ukazali svoje povjerenje na čemu im se iskreno zahvaljujem.“

Tokom tradicionalne manifestacije “Večer bankara”, finansijsko-poslovni magazin „Banke i Biznis u BiH“ je Raiffeisen banci dodijelio priznanje za „Najveći dionički kapital“ te plaketu za „Najagilniji marketing i PR tim“.

„Nagrade su nam dodatni motivirajući faktor za unapređenje našeg rada, a iako se ova priznanja odnose na poslovanje u prošloj godini, ne mogu a da se ne osvrnem i na ovu godinu. Početak godine je obilježila pandemija koja je općenito uticala na promjenu ponašanja svih nas, pa tako i naših klijenata. Neke promjene su privremenog karaktera, a neke su dugoročne. U skladu s tim, preispitali smo, optimizirali i prilagodili svoju marketinšku strategiju i komunikaciju prema klijentima kada je riječ o svim kanalima – od društvenih medija i web stranice pa sve do organizacije stručnih webinara putem kojih smo nastojali održati kontakt s našim klijentima.

Fokus u komunikaciji, na početku pandemije, prvenstveno je bio usmjeren na blagovremeno informisanje klijenata kako o zaštiti zdravlja i našim digitalnim proizvodima, tako i u vezi moratorija čiji je cilj našim klijentima olakšati servisiranje obaveza prema banci. Uslijed aktuelnih okolnosti došlo je do ubrzane digitalne transformacije na koju je naša banka adekvatno odgovorila. Klijentima smo omogućili podnošenje zahtjeva za moratorij putem naše web stranice, a naša paleta proizvoda za koje je moguće aplicirati online obuhvata nenamjenske kredite, kreditne i debtne kartice uz Paket usluga te štednju. U Raiffeisen iPoslovnicama koje posluju prema novom konceptu klijentima nudimo efikasnije usluge, dok korištenjem naše nove komunikacijske platforme RaiConnect Premium klijenti mogu jednostavno i neposredno komunicirati sa svojim ličnim bankarom.

Ujedno smo zadovoljni da ni u ovoj situaciji nismo zanemarili principe naše strategije održivosti, te smo nastojali podržati projekte namijenjene djeci i mladima koji su pogođeni pandemijom COVID-19 te zdravstvene institucije“, izjavila je Belma Hadžiomerović, direktorica Marketinga i korporativnih komunikacija&upravljanja održivošću Raiffeisen banke.

Bila je ovo 18. dodjela tadicionalnog bosanskohercegovačkog priznanja „Zlatni BAM“ koje se uručuje za lidersku poziciju u osam kategorija te uz dodjelu posebnih plaketa. Magazin „Banke i Biznis u BiH“ je odabrao najuspješnije banke u Bosni i Hercegovini na osnovu revidiranih izvještaja o poslovanju banaka u 2019. godini.