Šteta: Velpro nudi najbolju opskrbu profesionalnih kupaca

stetaa4

Upravljanje kompanijom Velpro BiH, koja ima za cilj daljni samostalni razvoj i jačanje veleprodajnog i logističkog poslovanja, pod vodstvom je Adnana Štete, koji je za Bussines magazin prokomentirao šta je to što u ovoj oblasti kompaniju Velpro čini liderom u našoj zemlji.

Kompanija koja posluje u sastavu Agrokora i kroz najopremljenije Velpro centre, koji redstavljaju opskrbne centre za profesionalne kupce iz sektora maloprodaje i ugostiteljstva, obrtnike i druga pravna lica, pokriva područje cijele BiH. Za više od 4.000 kupaca, Velpro nudi vrhunsku uslugu i širok asortiman proizvoda, dnevno prodaje 2.000 različitih artikala što ga izdvaja iznad konkurencije, a slijedeći najsavremenije standarde logističke opskrbe i gradeći kvalitetne partnerske odnose sa domaćim proizvođačima i dobavljačima – Velpro BiH je u mogućnosti svojim kupcima obezbjediti vrlo jednostavno i cjelokupno snadbjevanje atriklima potrebnim za vastitu djelatnost.

Kada je tržište BiH u veleprodajnog i logstičkog poslovanja ojačano dolaskom Velproa u našu zemlju?

Velpro je partner za profesionalce, namijenjen je prvenstveno snadbjevanju profesionalnih kupaca – tradicionalnih tzv. malih trgovina, ugostiteljstva (hotela, restorana, picerija, fast food objekata, kafića i dr.) i javnog sktora odnosno pravnih subjekata i poduzetnika koji na jednom mjestu mogu obavljati cjelokupnu nabavku prozivoda za potrebe vastitog poslovanja. Velpro je svoje poslovanje na trižištu BiH započeo 2004. i danas smo vodeća veleprodajna kompanije u BiH koja posluje u skladu sa najsavremenijim stanardima logističke opskrbe. Koncept poslovanja Velpro veleprodajnih centara i “chash and carry” prodajnih objekata prilagođen je potrebama kupaca i poslovnih partnera. Velpro BiH od 1. juna ove godine posluje kao samostalna kompanija Velpro d.o.o Sarajevo u okviru Agrokor koncerna sa ciljem daljeg razvoja veleprodajnog i logističkog poslovanja, kako bi svojim kupcima mogao ponuditi još bolju kvalitetu usluge, asortiman proizvoda i cijeli niz drugih pogodnosti.

Koja je to najbolja svjetska praksa koju Velpro primjenjuje na domaćem tržištu?

Ponudom, kvalitetom, konkurentnim cijenama, povoljnim uvjetima plaćanja i vrhunskom uslugom, spremni smo odgovoriti na potrebe i zahtjeve, kako naši sadašnjih, tako i budućih kupaca. Poslujemo i gradimo partnerske odnose sa više od 4.000 kupaca pružajući podršku njihovoj konkurentnosti, prenošenjem svojih najboljih uvjeta u nabavci i podrškom kroz razne promotivne aktivnosti. Atraktivne akcijske ponude koje komuniciramo kroz redovne kataloge, daju našim partnerima mogućnost za veliku uštedu i ostvarenje njihove veće dobiti. Pružamo profesionalnu uslugu pri naručivanju robe u Velpro centru ili u objektima kupaca – neposredno kod Velpro prodajnih predstavnika, a naručivati je moguće i putem maila, telefona ili faksa. Njegujemo individualan pristup kroz punu podršku naših prodajnih predstavnika. Također, sistem skladištenja i upravljanja robom, pri čemu se posebna pažnja pridaje čuvanju proizvoda sa posebnim temperaturnim režimom, proces komisioniranja, te korištenje savremenih dostavanih vozila garantiraju kvalitet isporuke naručene robe. Vršimo usluge komisioniranja naručene robe i besplatnu dostavu 24 sata.

Koliko je poslovanje kompanije Velpro razgranato u BiH i kako brojčano predstaviti logistički lanac?

Šteta: Glavni smo izvor snadbjevanja za više od 4.000 profesionalnih kupaca i imamo pet moderno organizovanih Velpro veleprodajnih objekata u Sarajevu, Mostaru, Bnajoj Luci, Tuzli i Međugorju, te pokrivamo područje cijele BiH. Velpro distribuira i prodaje robu na teritoriju svih 144 opština u BiH. Svaki dan kamioni koji voze robu Velpro kupcima pređu 5.500 kilometara po BiH. Na godišnjoj razini to je više od dva miliona kilometara. Velpro dnevno vozi svojim kupcima oko 500 paleta robe široke potrošnje, širom BiH. Dnevno na terenu prodajemo više od 2.000 različitih artikala. Naglasio bih da niko u BiH ne prodaje ni blizu ovoliko različitih artikala dnevno. Naaravno, za sve to su potrebi prodajni, skladišni, ali i ljudski resursi. Velpro raspolaže s više od 20.000 metara kvadratnih prodajnih i skladišnih kapaciteta, te više od 12.000 paletnih mjesta.

Koliko je poslovanje kompanije Velpro razgranato u BiH i kako brojčano predstaviti Velpro logistički lanac?

Glavni smo izvor snabdijevanja za više od 4.000 profesionalnih kuapaca. Imamo pet moderno organiziranih Velpro veleprodajnih objekata, u Sarajevu, Mostaru, Banjoj Luci, Tuzli i Međugorju, te pokrivamo područje cijele Bosne i Hercegovine. Velpro distributira i prodaje robu u svih 144 općina u BiH.

steta3

Svaki dan kamioni koji voze robu Velpro kupcima pređu 5.500 kilometara po BiH. Na godišnjoj razini to je više od dva miliona kolometara. Velpro dnevno vozi svojim kupcima oko 500 paleta robe široke potrošnje širom BiH. Dnevno na terenu pdodajemo više od 2.00 različitih artikala. Naglasio bih da niko u našoj zemlji ne prodaje ni blizu ovoliko različitih artikala dnevno. Naravno, za sve to su potrebni prodajni, skladišni, ali i ljudski kapaciteti. Velpro raspolaže s više od 20.000 metara kvadratnih prodajnih i skladišnjih kapaciteta, te više od 12.000 paletnih mjesta.

U kojoj mjeri je asortiman roba koje nudite prilagođen domaćem tržištu.

Asosrtiman Velproa prilagodili smo svim segmentima kupaca i njihovim djelatnostima, a posebno tradicionalnim trgovinama i ugostiteljskim objektima. Velpro u svojoj ponudi prodaje sve najpoznatije svjetske, regionalne i bh. brandove. Kupce snabdijevamo širokim asortimanom proizvoda i top brandovima naših robnih marki, zahvaljujući kvalitetnim partnerskim odnosima sa proizvođačima i dobljavačima koji posluju na tržištu BiH.

steta2

Našim kupcima svakodnevno ne na raspolaganju raznovrstan i širok asortiman više od 6.500 artikala iz kategorije svježe hrane, voća i povrća, mesa pakirane hrane, pića, kozmetike i hemije, te sezonskog asortimana, tako da cjelokupno snabdijevanje artiklima potrebnim za svoju djelatnost mogu veoma jednostavno obaviti u Velprou.

Kako Velpro kroz proizvode u okviru asortimana, opravdaca svoj odgovorni stav prema potrošačima i zajednici u kojoj posluje?

Poseban segment ponude ćini više od 400 prehrambenih i neprehrambenih proizvoda naših robnih marki iz svih kategorija, brandova Rial, Profiline, Ocean, Adria Mare, Ritual, Party, Mila i drugi koji su razvijeni u saradnji sa renomiranim domaćim i inostranim proizvođačima. Najbolji omjer kvalitete i cijene prepoznat je od strane sadašnjih Velpro partnera i njihovih kupaca, tako da naši proizvodi danas zauzimaju veoma značajno mjesto na policama njihovih trgovina. Asortiman, kvaliteta, povoljne cijene i različita pakiranja čine ovaj dio Velpro ponude posebno atraktivnim za segment trgovine i ugostiteljstva.

Koje je strateško opredjeljenje prema daljnjem razvoju veleprodaje u BiH, odnosno, koja su vaša stremljenja u budućem poslavanju kompanije Velpro?

Poseban fokus u narednom periodu usmjerili smo na prodaju voća i povrća. Naime, danas smo na oko 900 tona, što je značajno više nego prošle godine kada mos bili na 400 tona, ali naš je plan da u narednom periodu na mjesečnoj osnovi prodajemo 1.200 tona. Također, poseban fokus stavljamo i na hotelijersku ponudu. Želimo biti jedini koji hotelu možemo ponuditi i ispuniti sve njegove potrebe. Našim kupcima je važno i formiranje call centra unutra Velpro prodaje do kraja godine, a koji će svima njima biti na usluzi 24 sata. Kupac na jednom mjestu može zadovoljiti svoje potrebe i time poslovanje značajno unaprijediti i pojednostaviti.