Hoše komerc

Stotinu jedanaesta Hoše “BH. korpa”: Bony Breskvica dijelila kupcima domaće proizvode

bh korpa – hose (1)

„BH. Korpa“ Hoše marketa svakih 15 dana na akciji nudi najmanje 6 domaćih proizvoda. Osim što nudi domaće, «BH. korpa» i svojim izgledom, tj. šarama bosanskog ćilima, podsjeća na bogato kulturno nasljeđe Bosne i Hercegovine»

Hoše komerc danas je zajedno sa domaćim proizvođačima obilježio 111. po redu «BH. korpu», projekat podrške domaćim proizvođačima koji traje već četiri godine. Domaće proizvode dijelila je kupcima simpatična Bony Breksvica, nova maskota Hoše komerca iz tvornice slastica, kao znak zahvalnosti za podršku građana kampanji «proizvodimo i kupujmo domaće».

Iz “BH. korpe” potrošače je ovaj put darovao rekordan broj proizvođača sa svojim proizvodima: Royal food, voda Ella, AS Jelah, voda Oaza, Sara voda, sokovi Kuća prirode, EZ Busovača šamponi i gelovi, lotos maramice Harmony, čokoladno mlijeko Meggle, Bosanski lokum Bony – Hoše, Perex spužve, Dukat Banja Luka deterdžent, Vitalia sok od jabuke, Pertnuina Ptuj salama i hrenovke, Akova Perfeta pašteta, te Klas – Sarko milk rolat.

«Danas obilježavamo ovaj naš mali jubilej – 111. Hoše «BH. korpu». Zaista smo ponosni na ovaj naš jedinstveni projekat podrške domaćim proizvođačima. Zahvaljujemo se svim našim partnerima koji su od prvog dana prepoznali značaj «BH. korpe» i kod kojih je interes sve veći za ovakvu vrstu promocije koju im pružamo. Također, zahvalila bih se i našim vjernim kupcima za koje uvijek nastojimo ponuditi najbolje, ali i bez kojih sve ovo ne bi imalo smisla. Svaki artikal koji se našao u «BH. korpi» bilježio je značajno povećanje prodaje, od najmanje 30 pa sve do 80 posto, a neki čak i preko 100 posto. I, to je zapravo poseban fenomen «BH. korpe». Iskustva koja imamo sa ovim projektom nam govore da ako se domaći kvalitetni brendovi dobro pozicioniraju, i dodatno označe sa porukom koja jasno sugerira ekonomski patriotizam, i ako se svi ozbiljno potrudimo da ovakvu priču iskomuniciramo, uspjeh je zagarantovan. Hoše «BH korpa» je jedan od dokaza da su najbolji ujedno i najjednostavniji projekti koji upravo na polici spajaju domaće proizvođače i naše kupce», izjavila je Amela Frlj zamjenica direktora maloprodaje u Hoše komerc d.o.o.

Prva «BH. korpa” Hoše komerc marketa krenula je 19. aprila 2017. godine u cilju dodatnog promoviranja i unaprijeđenja prodaje domaćih kvalitetnih brandova. Do sada je kroz «BH. korpu» prošlo oko 700 artikala od oko 50 različitih domaćih proizvođača.

U “BH. korpi” Hoše marketa do sada su se našli brendovi sa oznakom “Made in B&H” proizvođača kao što su AS Jelah, Meggle, Milkos, Poljorad, Agromil, MI99, Ovako, Perutnina Ptuj, Jusuf Bey, Menprom, Bajra, Madi, Swity, Violeta, Kent, Master, Pak Centar, All Aksa, Max Clean, Tisal, Lila, Hellena, Klas, Jami, Sprind, Pak Rampart, Coly, Mlin Ustikolina, Smajić, Vispak, Bosnaplod, Sarajevska pivara, Zlatne kapi, Merdijan, Kuća prirode, Dita, Agrokomerc, Madi, Migg, Frutt sokovi, Hrasnička vodenica, ZIM, Subašić, Hoše komerc, itd.

„BH. Korpa“ Hoše marketa svakih 15 dana na akciji nudi najmanje 6 domaćih proizvoda. Osim što nudi domaće, «BH. korpa» i svojim izgledom, tj. šarama bosanskog ćilima, podsjeća na bogato kulturno nasljeđe Bosne i Hercegovine», navodi se u saopćenju kompanije Hoše komerc.