Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

brojne pogodnosti

Svjetlostkomerc uprkos pandemiji zadržao interes kupaca na prvom mjestu

svjetlost (1)

Uprkos svim problemima s kojima su se suočavali u periodu pred nadolazeću školsku sezonu, uprava i svi uposlenici radili su na stabilizaciji kako kupci ne bi osjetili povećanja cijena u odnosu na prethodne godine

Svjetlostkomerc je, kao i sve druge kompanije, osjetila negativne efekte pandemije, ali u fokusu su bili uposlenici, kupci i stabilnost kompanije koja je kroz 75 godina poslovanja prošla kroz mnoge izazove, imala uspone i padove i danas uspješno posluje.

“Nastojali smo sačuvati što više radnih mjesta i pored činjenice da su naši maloprodajni objekti, odlukom Vlade, bili zatvoreni određeni vremenski period. Pored mnogih turbulencija na tržištu, enormnog rasta cijena, kako robe tako i transportnih usluga, naš cilj je bio održati postojeće cijene, te time pokazati koliko je kupac za nas važan i u fokusu interesa”, kazala je za Fokus.ba Nađa Tihić, šefica marketing službe Svjetlostkomerca.

Uprkos svim problemima s kojima su se suočavali u periodu pred nadolazeću školsku sezonu, uprava i svi uposlenici radili su na stabilizaciji kako kupci ne bi osjetili povećanja cijena u odnosu na prethodne godine.

“Uprava i svi uposlenici kompanije Svjetlostkomerc su radili na pripremi nadolazeće školske sezone kao i prethodnih godina, nadajući se stabilizaciji cjelokupnog poslovanja. Svjesni činjenice da cijene kontinuirano rastu, sve napore smo uložili da naši kupci ne osjete navedena poskupljenja, te da minimalno cijene osciliraju u odnosu na prethodne godine”, navodi Tihić.

Svjetlostkomerc je za cilj imala pripremiti široku ponudu asortimana, te tri cjenovna ranga istog, očekujući da će navedena ponuda moći odgovoriti, kako zahtjevima, tako i budžetima kupaca.

Fokus kompanije Svjetlostkomerc je, kao i uvijek, školska sezona. I ove godine, kao i prethodnih, obezbijedili su Back to School katalog, koji izdvaja asortiman po cijenama nižim i do 50%.

Realizirana je i kampanja sa UniCredit bankom koja je svim korisnicima Mastercard kartice omogućila 10% popusta na već sniženi školski i pisaći asortiman (osim udžbenika).

Uz to, svim korisnicima Bihamk bonus kartica omogućeno je dodatnih 5% popusta na obavljenu kupnju.

Svjetlostkomerc kroz maloprodaju provodi i loyalty program LAMPICA koji omogućava kupcima skupljanje vrijednih bodova, a isti se u Knjižarama SVJETLOST mogu iskoristiti i kao platno sredstvo.

“Osim svega iznad navedenog, svim svojim kupcima omogućili smo i kupovinu sa odgođenim plaćanjem, te vjerujemo da će navedena pogodnost omogućiti đacima da uživaju u najkvalitetnijem školskom priboru brendova Staedtler, Carioca, Disney, Junior, Ilijanum i drugih”, kazala nam je Tihić.

Naravno, pored školskog asortimana, Svjetlostkomerc nudi širok program proizvoda poput putnog, odnosno Travel programa, (koferi i putne torbe), gift programa i galanterije (pojedinačni ili korporativni pokloni), programa kancelarijskog materijala i proma, party i prazničnog programa, te programa edukativnih i drugih igračaka.

Osim kanala maloprodaje, iz Svjetlostkmerci su nam kazali da svake godine bilježe i sve veće tržišno učešće i u kanalu veleprodaje, tako da je njihov asortiman dostupan i u najvećim trgovačkim lancima u BiH kao i TT kanalu.

“Nakon školske sezone, predstavnici kompanije Svjetlostkomerc nastavit će sa pripremama ostalih sezona, ne manje bitnih, kao što su Nova godina, Mini Back to School, u aprilu Travel i putna kolekcija, te koninuirano praćenje potreba naših vjernih kupaca, te adekvatno odgovararanje na iste”, kazala nam je za kraj šefica marketing službe Svjetlostkomerca.