Posvećenost bh. tržištu

Uspješni poslovni rezultati Raiffeisen banke u 2018. godini

Raiffeisen druzenje s predstavnicima medija 1

Krediti na kraju 2018. godine su iznosili 2,4 milijarde KM, dok su povećanjem depozita za 238 miliona KM odnosno 6.8% u odnosu na godinu prije klijenti još jednom pokazali svoje povjerenje u Raiffeisen banku

Raiffeisen banka je organizovala prigodno druženje s predstavnicima medija povodom objave godišnjih rezultata poslovanja za 2018. godinu.

Tom prilikom g. Karlheinz Dobnigg, predsjednik Uprave Raiffeisen banke je izjavio: „Zadovoljstvo mi je što mogu istaći da smo i dalje stabilna banka sa veoma dobrim poslovnim učinkom i ostvarenim rastom dobiti u odnosu na proteklu godinu. Finansijski sistem ima ključnu ulogu u pružanju podrške održivom ekonomskom rastu. On olakšava finansiranje i likvidnost, te pruža djelotvornije upravljanje rizicima. Nastavljamo aktivno doprinositi bh. ekonomiji i ostat ćemo posvećeni ovom tržištu“, te dodao: „Visoka profitabilnost rezultat je jačanja odnosa s našim klijentima. Krediti na kraju 2018. godine su iznosili 2,4 milijarde KM, dok su povećanjem depozita za 238 miliona KM odnosno 6.8% u odnosu na godinu prije klijenti još jednom pokazali svoje povjerenje u Raiffeisen banku.“

Tokom 2018. godine Raiffeisen banka je pažljivo koristila mogućnosti digitalizacije i nastojala da kroz inovativne usluge klijentima olakša svakodnevno bankarsko poslovanje. Da su očekivanja klijenata u vrijeme ubrzanog tehnološkog razvoja uspješno ispunjena potvrđuje i nagrada za „Najbolju digitalnu banku u BiH“ koju je Raiffeisenu dodijelio magazin Global Finance. Ipak, Banka nije zanemarila ni tradicionalne kanale poslovanja te je na kraju prošle godine brojala 99 poslovnica u Bosni i Hercegovini.

Slijedeći strategiju održivosti kao neodvojivi dio poslovanja, Banka je svoj ekonomski uspjeh kombinovala s društveno odgovornim aktivnostima te je tokom protekle godine podržala više od 100 projekata, a doprinos su dali i njeni zaposlenici svojim volonterskim aktivnostima, pri čemu je g. Dobnigg napomenuo: „Ponosan sam što naši klijenti i javnost izuzetno pozitivno reaguju na ovu praksu, dajući nam na taj način podstrek da i u budućnosti nastavimo sa mnogobrojnim društveno odgovornim aktivnostima, ali i budemo primjer drugima“.

I u narednom periodu u fokusu poslovnih aktivnosti Raiffeisen banke će biti klijenti, kako fizička tako i pravna lica, i nastojanje da im pruži usluge koje očekuju uz olakšano poslovanje sa bankom.