Biznis

Hack the influence

Započela deveta Brending konferencija: U fokusu kreativnost i inovacije

31/05/2019

Predavači dolaze iz svjetskih kompanija, noseći sa sobom intenzivna iskustva u kojima su sadržane najveće nagrade advertajzinga, velike tržišne brojke i značajni poslovni rezultati

Pod sloganom “Hack the influence” i pokroviteljstvom Grada Sarajeva danas je u Historijskom muzeju u Sarajevu započela 9. Branding konferencija koja je i ove godine okupila vrhunske svjetske stručnjake iz oblasti brandinga, marketinških komunikacija i medija, te predstavlja paltformu koja objedinjuje znanje, ideje i pozitivnu, kreativnu energiju.

Agenda konferencije, koja je okupila više od 350 učesnika, pokriva oblasti poslovne strategije, kreativnosti, inspiracije, inovativnosti, a predavači dolaze iz svjetskih kompanija, noseći sa sobom intenzivna iskustva u kojima su sadržane najveće nagrade advertajzinga, velike tržišne brojke i značajni poslovni rezultati.

Vesna Beganović, direktorica komunikacijske agencije Via Media, organizatora konferencije, kazala je za Fenu da su renomirani predavači i ove godine rado došli u Sarajevo s obzirom da je branding konferencija dovoljno narasla da postaje centar kreativnosti, mjesto gdje treba biti kada je riječ o trendovima i svemu onome što je bitno u procesu transormacije biznisa, tehnoloških inovacija, komunikacija i brendova.

Komentari

Autor: Foto: H.Đ./ D.B. (Fokus.ba)

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana.