Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Kobasice su najprodavaniji proizvod marke Volkswagen

VW-Group

Volkswagen je 1973. godine svijetu predstavio prvi Passat – tada zanimljiv automobil u koji je ugrađen dah svježine. No Passat nije tema ovog teksta, jer kao model usprkos dobroj prodaji i hrpetini generacija koje sežu od sedamdesetih do danas, dotični ni približno nije najprodavaniji proizvod koji VW nudi na tržištu.

Najprodavaniji proizvod nema četiri kotača. Nema lima i plastike (ili se barem nadamo da nema). Nema ni motor, ni ovjes, ni kotače, ni staklene površine, ali ima “presvlake” i sazdan je od mesa.

Ukratko, radi se o kobasicama.

Da, dobro ste pročitali – riječ je o kobasicama koje Volkswagen prodaje još od 1973. godine.

vw kobasice

Iako od tih ranih i ludih sedamdesetih ove kobasice egzistiraju na tržištu, tačan broj prodanih primjeraka više ni oni najupućeniji ne znaju. Stoga se vrijedi orijentirati prema statistikama od prošle godine.

Naime, po završetku 2015. godine izbrojano je nekih 7,2 miliona prodanih kobasica grupacije Volkswagen, dok drugo mjesto iz cjelokupne linije proizvoda ove marke zauzimaju automobili kojih je prodano nekih 5,8 miliona.

Doduše, afera “Dieselgate” tome je itekako kumovala tom relativno slabom prodajnom rezultatu na godišnjoj bazi. No Volkswagen će se ionako oporaviti od cijele te priče, pa oko toga ni ne treba dramiti, pa se možemo još malo posvetiti kobasicama.

vw kobasice1

Receptura zbog koje su u Volkswagenu poznati i cijenjeni nije nešto što bi se otkrivalo javno, no koliko je meni poznato, originalne kobasice podrazumijevaju pripremu na dimu posebno tretiranog bukovog drveta, što im “daje posebnu aromu i prepoznatljivost” (ako je vjerovati službenim objavama), a zatim su tu i dva umaka koji u kombinaciji s kobasicama dopunjavaju to “savršeno gurmansko iskustvo”.

Bilo da se radi o umaku od curryja ili pak o “Heaven and Hell” ljutom umaku, ove bi kobasice trebale predstavljati pravi festival za osjetilo okusa.