Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

ključna socijalna distanca

Mercedes promijenio logo kako bi skrenuo pažnju na mjere protiv koronavirusa

20200402_2_41682063_53581519_Web (1)

Na ovaj način žele svima pokazati da je trenutno socijalna distanca ključna među ljudima kako bi se broj zaraženih smanjio

Mercedes-Benz, njemački proizvođač luksuznih automobila, promijenio je logo kako bi na taj način skrenuo pažnju na značaj pridržavanja mjera uvedenih protiv koronavirusa (COVID-19), javlja Anadolu Agency (AA).

Iz ove kompanije su saopćili da ovim žele pokazati građanima da se moraju pridržavati mjera opreza budući da se koronavirus i dalje širi.

Na ovaj način također žele svima pokazati da je trenutno socijalna distanca ključna među ljudima kako bi se broj zaraženih smanjio.

Prije nekoliko dana na sličan potez su se odlučili i čelnici Audija, Volkswagena i italijanskog nogometnog velikana Milana kako bi skrenuli pažnju na značaj pridržavanja uputa i mjera protiv bolesti COVID-19.