Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

PSA Peugeot Citroen u 2015. zabilježio rast prodaje u svijetu

TimeLineRC2015

PEUGEOT je sa 1.056.000 jedinica povećao prodaju za 9,4 %, naročito zahvaljujući odličnim rezultatima PEUGEOTA 308 (+31 %), a uspjeh su podržali i solidni rezultati modela PEUGEOT 2008 (+11 %, treća uzastopna godina rasta) i 208 (+10 %). 2008 i 308 su u Evropi među prva tri u svojoj klasi na tržištu. Najveći rast je postignut u Holandiji (+25 %, to jest +10.500 prodanih vozila), u Španiji (+24 %, to jest +19.900 prodanih vozila), u Italiji (+21 %, to jest +17.500 prodanih vozila) i u Francuskoj (+7 %, to jest +23.900 prodanih vozila).

CITROËN sa 731.000 jedinica izvještava o najvećoj prodanoj količini vozila od 2012. godine i o 3 % godišnjem rastu koji je ubrzan u drugom polugodištu (+6 %). Marka je tokom cijele godine zabilježila 5 % rast broja registriranih novih vozila (+7 % u 2. polugodištu). CITROËN je prodajnu količinu povećao na velikim tržištima kao što su Velika Britanija, Španija, Italija i Njemačka. Za taj uspjeh zaslužna su osobna vozila – C4 Cactus (82.000 prodanih jedinica), novi C1 (60.000 prodanih jedinica), C4 Picasso (113.000 prodanih jedinica) – i gospodarska vozila, a naročito novi Berlingo, koji zauzima vodeću poziciju svoje automobilske klase.

Zajedno sa četvrtim kvartalom u kojem je prodajna količina porasla za 20,7 % u poređenju sa istim razdobljem 2014., marka DS je zabilježila 76.500 prodanih vozila u čitavoj godini. Za takvu dinamiku su zaslužna prije svega lansiranja novih modela (novi DS 5 u junu i novi DS 4 i DS 4 Crossback u drugom polugodištu), ograničene serije vozila DS 3 i razvoj mreže DS, koja obuhvaća već 17 trgovina DS STORE i 78 salona DS SALON u Evropi.

Prodaja grupacije PSA u Kini i u jugoistočnoj Aziji bila je relativno stabilna (-0,9%) sa 736.000 prodanih jedinica.

Na kineskom tržištu, gdje su internacionalne marke prošle godine postigle umjeren rast, grupacija PSA je zabilježila skok prodaje u četvrtom kvartalu (+8,9 % u poređenju sa 2014. godinom) i ostaje koncentrisana na svoju rentabilnost.

U Kini je prodaja marke PEUGEOT porasla za 6 % sa 408.000 jedinica, što DongFeng Peugeot svrstava među međunarodne marke sa najvećom stopom rasta. Te rezultate podržao je i uspjeh novog PEUGEOTA 408, čija je prodajna količina od 107.000 jedinica narasla za 68 % u 2015. godini. Tome je doprinijelo i uvođenje inovativnih internet platformi u saradnji sa najvećim kineskim internetskim stranicama za e-poslovanje. Treba spomenuti i konstantan uspjeh prodajnog programa sportskih terenaca (SUV) marke PEUGEOT (3008 i 2008) sa više od 110.000 prodanih vozila u cijeloj godini.

U toj regiji je CITROËN zabilježio više od 300.000 prodanih vozila i više od 10% porast prodaje u četvrtom tromjesečju. Za takvu dinamiku zaslugu treba pripisati uspjehu sportskog terenca C3-XR, koji je u prodaji od početka godine i koji je sa 67.000 prodanih primjeraka već nadmašio zadane ciljeve, dok je CITROËN C-Elysée sa 90.000 prodanih vozila potvrdio svoj status najbolje prodavanog modela društva Dongfeng Citroën. Nova troprostorna limuzina C4, koja je u prodaji od oktobra, sa 8.000 prodanih primjeraka odlično je startala. Ovi rezultati se baziraju na izvrsnosti prodajne mreže Dongfeng Citroën, koja je prema kvalitetu usluga za klijenta zauzela 1. mjesto na ljestvici JD Power 2015 CSI.

Sa 21.500 prodanih primjeraka Kina predstavlja 21 % svjetske prodaje marke DS. Dokaz oduševljenja tog tržišta za francuski prestiž je i 45 % rast isporučenih vozila te marke kineskim kupcima.

Regija Bliski Istok i Afrika je treći stub grupacije PSA sa 180.200 prodanih jedinica, to jest 6,4 % rastom.

PSA Peugeot Citroën je sačuvala jaku poziciju na više tržišta (1. u
Tunisu, 2. u Alžiru i Maroku).

PEUGEOT je sa 117.000 prodanih primjeraka napredovao za 2,3 %. Marka je učvrstila svoju poziciju u Alžiru, Maroku, Tunisu, francuskim prekomorskim departmanima i u Izraelu. Svoj rast je osjetno povećala u Turskoj (+40 %), Izraelu (+67 %) i Mashreku (+26 %) naročito zahvaljujući rezultatima PEUGEOTA 208, 301 i 308.

CITROËN je sa 61.500 prodanih primjeraka zabilježio 16,1 % rast. Marka je učvrstila svoju poziciju u Alžiru, Tunisu i Izraelu, a prodaju je snažno povećala u Turskoj (+43 %), Izraelu (+79 %) i Tunisu (+ 29%), što se može dodatno pripisati uspjehu vozila C-Elysée, najbolje prodavanog CITROËNOVOG modela u tim trima državama.

Marka DS se i dalje ubrzano razvija u toj regiji, što prije svega odražava njena najava ulaska u Iran i otvaranja trgovima DS STORE u Ankari i Tunisu – prva na afričkom kontinentu.

U Latinskoj Americi i Euroaziji na prodaju grupacije još uvijek osjetno utječe veoma nepovoljno ekonomsko okruženje. U tim regijama se grupacija primarno koncentriše na rentabilnost svojih aktivnosti i lokalnu integraciju svoje proizvodnje.

U Latinskoj Americi je PEUGEOT lansirao više važnih modela: PEUGEOT 2008, koji je tokom godine lansiran u Brazilu i novi PEUGEOT 308 i novi 408, koji su bili lansirani u Argentini i Brazilu u zadnja četiri mjeseca 2015. godine.

Treba spomenuti da je prodaja marke PEUGEOT u Meksiku porasla za 34 %, a u Čileu za 4 %, i to na tržištu sa 14 % pada.

CITROËN je u Latinskoj Americi prodao 56.600 jedinica i u novembru lansirao novo vozilo C3 AIRCROSS, malog cross-overa koji idealno ispunjava očekivanja lokalnih kupaca i proizvodi se u brazilskom proizvodnom pogonu Porto Real.

U regiji Indija-Pacifik zabilježeno je 23.800 prodanih jedinica, čemu su snažno doprinijeli PEUGEOT 2008, 308 i CITROËN C4 Picasso. Za 6,5 % rast zaslužni su prije svega Južna Koreja i Japan.

“Velik rast marke u 2015. godini – a naročito u četvrtom tromjesečju, kad je njena svjetska prodaja porasla za 4,6 %, dokazuje da je PEUGEOTU uspio povratak zahvaljujući efikasnim, dinamičnim i inovativnim proizvodima. Ovaj uspjeh idealno dočarava PEUGEOTOVU strategiju i njegov entuzijazam da postane najuspješniji proizvođač vozila za širok krug potrošača visoke klase, kaže Maxime Picat, generalni direktor marke PEUGEOT.

“CITROËN je u 2015. godini, usprkos još uvijek teškim uslovima u Latinskoj Americi i Euroaziji, sačuvao pravi put sa konsolidiranom svjetskom prodajom od 1,2 miliona jedinica. Osim evropske prodajne količine, koja je od 2012. godine postigla najbolji nivo, postigli smo napredak i u regijama Bliski Istok – Afrika i Indija-Pacifik i u Kini u četvrtom kvartalu povećali prodaju za 10 %. Ova dinamika se bazira na nedavno lansiranim modelima: novom C1, C4 Cactus i C3-XR u Kini. Osim toga, dokazuje i atraktivnost naše nove pozicije na tržištu, a naročito sa našim konceptnim vozilima Aircross i Cactus M.”, kaže Linda Jackson, generalna direktorica marke CITROËN.

“Bogata i intenzivna 2015. godina omogućila nam je da položimo temelje naše dugoročne strategije, prije svega sa svjetskim lansiranjem novog identiteta naše marke, početkom renoviranja našeg prodajnog programa i otvaranjem trgovina DS STORE i salona DS SALON širom cijelog svijeta. Sada su sva vozila iz našeg prodajnog programa opremljena moćnim i efikasnim motorima, automatskim mjenjačem EAT6 posljednje generacije, novim uslugama povezivanja koje su kompatibilne sa svim tipovima pametnih telefona. U 2016. godinu ulazimo puni povjerenja i sa ciljem da nastavimo sa postignutom dinamikom”, kaže Yves Bonnefont, generalni direktor marke DS.