PSA predstavlja rješenja za elektrifikaciju budućih vozila

BEV_habitabilit├®

Na manifestaciji Innovation Day, 25. maja, grupa PSA je prezentirala svoju najnoviju strategiju elektrifikacije. Za zadovoljavanje svih potreba za mobilnošću i najraznovrsnije načine korištenja svojih klijenata, grupa PSA je koncentrisala razvoj svojih modela na dvije globalne i modularne konstrukcijske platforme s kojima namjerava kombinovati širok spektar modela s unutrašnjim izgaranjem, na električni pogon i s hibridnim benzinskim motorima koji se mogu puniti i koji će biti dostupni od 2019. godine nadalje.

Obje konstrukcijske platforme biće kompatibilne sa sredstvima za proizvodnju koja će biti uspostavljena u okviru programa Fabrika budućnosti.

PHEV_habitabilit├®

Konstrukcijska platforma CMP (Common Modular Platform), koja je razvijena kroz partnersku saradnju s kompanijom DFM (Dongfeng Motors), namijenjena je gradskim mališanima, limuzinama sa petoro vrata i srednjim nivoom opreme te kompaktnim sportskim terenskim vozilima.

S električnom verzijom e-CMP, koju su sufinancirale PSA i DFM, te će dvije partnerske kompanije ponuditi novu generaciju svestranih i prostranih vozila na električni pogon s autonomijom do 450 kilometara i rješenjima za izvanredno brzo punjenje koje će omogućiti do 12 kilometara autonomije po minuti punjenja. Do 2012. godine počeće prodaja četiriju električnih modela, prvoga već 2019. godine.

viewer_PHEV_description_FR_700x384

Konstrukcijska platforma EMP2 (Efficient Modular Platform), koja je namijenjena kompaktnim i premium modelima, lansirana je 2013. godine zajedno s novim Citroënom C4 Picasso i Peugeotom 308, a godine 2014. također i u Kini. Od 2019. godine nadalje, zahvaljujući njenoj inovativnoj osnovi, biće moguće uvesti prve hibridne benzinske pogonske sklopove na punjenje koji će biti opremljeni s najboljom hibridnom tehnologijom:

viewer_BEV_description_FR_700x384

  • modeli SUV (sportsko terensko vozilo) i CUV (kompaktno gradsko terensko vozilo) sa
  • snažnim električnim pogonom na sva četiri točka;
  • 60 km autonomije u načinu rada za električni pogon;
  • prostrani interijer za beskompromisan komfor (putnički i prtljažni prostor);
  • značajno manja potrošnja u gradu (40 % niža potrošnja u odnosu na model s unutrašnjim izgaranjem);

Za omogućavanje jednostavnijeg korištenja, hibridni pogonski sklopovi na punjenje biće u ponudi sa sistemom za punjenje za 4 sata i s dodatnom funkcijom za brže punjenje akumulatorske baterije za manje od 2 sata.

Od 2019. do 2021. godine ćemo postepeno lansirati sedam hibridnih vozila na punjenje.

psa