Za najveći opoziv vozila Tesla krivi Bosch

Tesla Model S P90D

Tesla će pozvati vlasnike 125.000 automobila Modela S na vanredni servis zbog pojave korozije na šrafovima u servo sistemu upravljača, što je najmasovniji opoziv u historiji ovog američkog proizvođača električnih vozila.

U Tesli kažu da se hrđa na pomenutim zavrtnjima javlja samo u oblastima sa veoma hladnim klimatskim uslovima, ali je kompanija odlučila da preventivno povuče na servis sve primjerke Modela S proizvedene do kraja marta 2016, koji su potencijalno pogođeni ovim problemom.

“Uočili smo prekomernu koroziju na šrafovima servo uređaja na upravljaču, ali samo na vozilima koja se koriste u hladnim klimatskim uslovima. To se prije svega odnosi na zemlje u kojima se za posipanje puteva tokom zime koriste soli kalcijuma i magnezijuma, umjesto natrijum-hlorida”, objašnjavaju u Tesli.

“Ipak, preventivno smo odlučili da zamijenimo sporni dio na svim vozilima Modela S starije generacije, bez obzira na podnevlje u kome se koriste, zbog mogućnosti da će se ti automobili u nekom narednom periodu možda voziti u predelima sa oštrim zimama” dodaju u toj kompaniji.

Tesla je odgovornost za pomenuti problem prebacio na Bosch koji je snabdjevao američkog proizvođača električnih automobilima servo uređajima, a od te kompanije se očekuje i da pokrije troškove zamjene.

Bosch se do sada nije oglasio u javnosti ovim povodom.