AstraZeneca bez komentara

Njemački naučnici tvrde da su otkrili uzrok krvnih ugrušaka nakon vakcinisanja!?

76f608800b96ebba2de76dc385319c87-hero

Njemački naučnici objavili su da su vjerovatno pronašli uzrok rijetkih, ali ozbiljnih krvnih ugrušaka nakon vakcinisanja AstraZenecom i Johnson & Johnsonom, prenosi Hina.

Naučnici, u studiji koju još nisu pregledali drugi stručnjaci, kažu da vakcine koj koriste adenovirusne vektore šalju takozvani spike protein u staničnu jezgru, gdje se neke od uputa za stvaranje proteina koronavirusa mogu pogrešno interpretirati. Dobiveni proteini mogu izazvati krvne ugruške kod malog broja pacijenata, sugeriraju njemački naučnici.

Naučnici sa Univerziteta Goethe u Frankfurtu i na drugim mjestima objasnili su u svom radu da vakcine koje koriste drugačiju tehnologiju, poznatu kao glasnička RNA (mRNA), poput onog koje je razvio BioNTech s partnerom Pfizerom, kao i Moderne, dostavljaju genetski materijal spike proteina samo u staničnu tekućinu, a ne u staničnu jezgru.

“Sve vakcine na bazi mRNA trebala bi predstavljati sigurne proizvode”, navodi se u studiji.

U radu se sugerira da bi proizvođači vakcina koji koriste adenovirusne vektore mogli izmijeniti slijed spike proteina “kako bi se izbjegle neželjene reakcije spajanja i povećala sigurnost ovih farmaceutskih proizvoda”.

Naučnici i američki i evropski medicinski regulatori pokušavaju otkriti što uzrokuje rijetke, ali potencijalno smrtonosne krvne ugruške praćene niskim trombocitima, zbog čega su neke države obustavile ili ograničile upotrebu vakcina AstraZenece i Johnson & Johnsona.

“Podržavamo kontinuirano istraživanje i proučavanje ove rijetke pojave dok surađujemo s medicinskim stručnjacima i globalnim zdravstvenim vlastima. Radujemo se pregledu i razmjeni podataka čim oni budu dostupni”, saopćio je J&J. AstraZeneca je odbila komentirati njemačko istraživanje.