Google uvodi zabranu reklamiranja sadržaja vezanih uz kriptovalute

bitcoin

U nastojanju da spasi korisnike od brojnih prevaranata, Google u junu uvodi zabranu koja će potresti svijet trgovine kriptovalutama

U pokušaju zaustavljanja svojih klijenata koji nasjedaju na prevarantske kriptovalute i usluge vezane uz iste, Google će početi sa zabranama “bilo kakve vrste reklamiranja sadržaja vezanih uz kriptovalute uključujući ICO, novčanike i savjete za trgovinu” u sklopu AdWords platforme. Zabrana na snagu stupa ovoga lipnja.

Direktor oglašavanja u Googleu ovu je odluku komentarisao kao neku vrstu predostrožnosti rekavši da osobno ne zna u kojem će se smijeru kretati kriptovalute, ali ono što ih prije svega motivira na poduzimanje mjera je novčana šteta nanesena brojnim korisnicima njihovih usluga.

Mjere protiv prevaranata

Promjena koju Google planira provesti utjecat će na cijeli spektar reklamnog sadržaja, što znači da više nećete vidjeti Googleovu reklamu koja promovira bilo kakav sadržaj vezan uz kriptovalute.

Ovaj potez dolazi u jeku Facebookove odluke da blokira kriptovalute koju je kompanija objavila krajem siječnja pod opravdanjem da je “trgovina kriptovalutama nerijetko usko vezana uz prevare i lažnu promociju”. Kao primjer su naveli niz reklama koji bi korisnike pozvale da počnu sa trgovinom binarnim opcijama, ICO-om te kupnji kriptovaluta.

Baš kao Facebook

Google prema svemu sudeći ovaj primjer planira slijediti, ali pitanje je zbog čega čeka sve do juna? Vrlo je moguće da kompanija prodala reklamni prostor klijentima koji planiraju reklamirati usluge vezane uz kriptovalute te im ne želi otkazati promociju i vraćati novac.

Kompanija je također u blogu najavila da je maknula čak 3.2 milijarde “loših reklama” koje su tokom 2017. prekršile pravila Googlea, zaključuje CNBC.