Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Vine će ipak “preživjeti”?

vine

U Twitteru i dalje pokušavaju da pronađu načine za poboljšanje poslovanja, povećanje broja korisnika i prihoda, a jedna od ‘žrtava’ takvih promjena jeste popularni servis za dijeljenje kratkih videozapisa Vine.
Prije nekoliko godina Vine je imao čak oko 200 miliona korisnika, ali veliki broj tih korisnika Vine je zamijenio Snapchatom i Instagramom tako da su u Twitteru odustali od njega i najavili njegovo gašenje.

Međutim, nakon te najave prošle sedmice ova je kompanija dobila brojne ponude za preuzimanje Vinea pa se čini kako će ovaj video servis ipak preživjeti, na zadovoljstvo miliona korisnika koji ga i dalje koriste.

Iako trenutno nisu poznata imena kompanija koje su zainteresovane za preuzimanje Vinea, na Tech Cruncheu kažu kako su dobili više od deset ponuda, a razgovore o akviziciji vodiće s pet kompanija.

Jedna od tih kompanija (iako to nije potvrđeno) jeste Line, japanska kompanija koja stoji iza istoimene aplikacije za dopisivanje, a prema neslužbenim informacijama ponude koje je Twitter dobio nisu velike pa je nekoliko njih manje od deset miliona dolara.

Bez obzira što je Vine konstantno gubio korisnike – uključujući i najpoznatije korisnike s velikim brojem followera koje su privukli YouTube i druge kompanije, veliki broj ljudi kritikovao je Twitter zbog ove odluke, a upravo je ta velika podrška ostanku Vinea i privukla potencijalne kupce.

Idealna situacija za Twitter i za korisnike jeste prodaja Vinea s kojom bi Twitter stavio nešto novca u džep, a ljubitelji ovog servisa i dalje bi mogli da objavljuju i gledaju kratke ponavljajuće video zapise.
Osim novca od prodaje Vinea, Twitter bi i u budućnosti mogao da ima koristi od ove aplikacije putem sponzorskih ugovora jer brandovi koji na Vineu plaćaju za promociju svojih proizvoda, takođe kupuju oglase i na Twitteru kako bi te videozapise s Vinea prikazivali na Twitteru – za pretpostaviti je da će Twitter i Vine zadržati dosadašnji oblik integracije koji omogućuje da se videozapisi s Vinea reprodukuju direktno unutar streama Twittera.

Trenutno Vine stvara samo velike gubitke i, prema informacijama New York Timesa, na održavanje infrastrukture i plaćanje radnika mjesečno odlazi oko deset miliona dolara.