Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Dispečeri ViK-a građanima poručuju: Pratite više Facebook

vik – dispeceri1

Često se može čuti komentar da se u Dispečerskom centru niko ne javlja, odnosno da je stalno podignuta slušalica. Međutim, situacija je sljedeća: prilikom pojave kvarova na vodovodnoj mreži iako su građani uredno obaviješteni putem medija, neizbježna je činjenica da do svakoga ne dođe informacija u pravo vrijeme.

Tom prilijkom se usljed velikog broja poziva javlja preopterećenje na telefonskoj centrali, koja tehnički ne može primiti više poziva u isto vrijeme, niti staviti pozivaoca na čekanje.

Dispečer Esad Zolj, ističe kako u svom radu nailazi na jako veliki broj neugodnih situacija:
“Logično je da građani budu nezadovoljni kada smo primorani prekinuti proces vodosnabdijevanja. Znači, građani bi trebali prihvatiti činjenicu da dotok vode mora biti privremeno prekinut, kako bi kvar mogao biti otklonjen. Građani zovu neprestano, nestrpljivi su da što prije saznaju kada će dobiti vodu i često znaju biti neugodni“.

vik - dispeceri2

U svakom trenutku tokom 24 sata, građanima Kantona Sarajevo su na raspolaganju dispečer i koordinator, a svaki zaprimljeni telefonski poziv građana se automatski evidentira.

Koordinator Enver Halimić ističe: “U svom dugogodišnjem radu susretao sam se sa neobičnim pitanjima sugrađana, poput zašto im ruke trnu kad ih peru ili koji je telefonski broj pošte, te poziva sugrađana koji pitaju koji je dan danas da bi popili tabletu.“

Vodosnabdijevanje Kantona Sarajevo je podijeljeno na 52 zone čiji nivo vode tj. odlazne i dolazne količine prati Dispečerski centar. Također, Dispečerski centar koordinira rad manipulanata, ljudi koji vrše zatvaranje vode da bi bila moguća opravka kvara i Službe za opravku i rekonstrukciju vodovodne mreže.

vik - dispeceri3

Dispečeri svaki sat dobijaju podatke o cjelokupnom stanju vodosnabdijevanja na objekima KJKP “ViK”-a, a svake tri minute dobijaju podatke telemetrije o protoku vode, jer svako odstupanje od uobičajenih parametara ukazuje na prisustvo kvara.

“Ovu priliku koristim da pozovem građane da više prate naše Facebook i Web stranicu na kojima se mogu naći pravovremene informacije o vodosnabdijevanju za Kanton Sarajevo ” kazao je Esad Zolj, dežurni dispečer.