predsjednik hdz-a

I Čović komentarisao zabranu skupa u Mrkonjić Gradu, uputio je i čestitku

dragan covic
Foto: Fena

Na novinarsko pitanje da prokomentira odluku vlasti Republike Srpske da zabrani javni skup u Mrkonjić Gradu u povodu Dana državnosti BiH, Čović je odgovorio kako ne komentira takve poteze i da je to „realan ambijent Bosne i Hercegovine“

Predsjednik HDZ-a BiH Dragan Čović uputio je čestitku u povodu Dana državnosti Bosne i Hercegovine te je dodao kako nema potrebu posebno komentirati odluku Policijske uprava Mrkonjić Grad, koja je zabranila javni skup u tom gradu u povodu tog državnog praznika.

“S radošću svima onima koji slave današnji dan čestitam taj dan”, izjavio je Čović u Orašju, gdje je sudjelovao na znanstveno-stručnom skupu u povodu 200. godišnjice otvaranja prve pučke škole u BiH.

“Realan ambijent BiH”

Dodao je kako je u vrijeme dok je obnašao neke druge dužnosti u državnim institucijama redovno organizirao prijeme u povodu Dana državnosti, te da je to bila prilika da se na poseban način istakne da Bosna i Hercegovina ima svoju historiju i svoje vrijednosti.

Na novinarsko pitanje da prokomentira odluku vlasti Republike Srpske da zabrani javni skup u Mrkonjić Gradu u povodu Dana državnosti BiH, Čović je odgovorio kako ne komentira takve poteze i da je to „realan ambijent Bosne i Hercegovine“.

“Promišljajući događaje koji su nas obilježili zadnjih 30 godina, s pozicije jednog, drugog ili trećeg naroda, što se manje budemo kritički osvrtali na izričaj onog drugog, lakše ćemo doći do integriranog razmišljanja o onome što mi jesmo u Bosni i Hercegovini. Apsolutno nemam nikakav kritički osvrt na bilo koji događaj te vrste, ali mislim da što realnije budemo sagledavali naše razlike, i povijesne, i sadašnje, stvorit ćemo pravi ambijent da BiH može biti ono što je: sastavnica sva tri naroda, ali i svakog žitelja koji Bosnu i Hercegovinu doživljava kao svoju domovinu”, poručio je Čović.

Kako je istaknuo, svatko ima pravo baštiniti nešto iz svoje povijesti onako kako želi, ali da je bitno da se kroz tu povijest nauči „tko smo i što smo“.