BiH

Marketinški mag Saša Savić u Sarajevu: Ako ne rasteš, ne preživljavaš (FOTO)

27/11/2015

Saša Savić, jedan od najcjenjenijih marketinških stručnjaka u svijetu, održao je danas u Sarajevu na Academy 387 predavanje pod nazivom „Marketing je mrtav. Živio marketing“.

Savić je govorio o “braku” između kreativnosti i brojeva, kampanjama sa svrhom, te šta predstavlja umjetnost rasta.

– Sistem u kojem djelujemo zahtijeva rast i taj zahtjev je zahtjev za preživljavanjem, rekao je između ostalog na današnjem predavanju Saša Savić, nekadašnji voditelj na Omladinskom programu Radio Sarajeva.

Sasa Savic (2)

Sarajlija Saša Savić je iz CEO Mediacoma, medijske agencije broj 1 u Sjedinjenim Američkim Državama i dobitnik je prestižne nagrade Media Maven, a ove godine je proglašen i medijskim direktorom godine, prema izboru AdWeek magazina.

– Do prije desetak godina svaka kuća imala je enciklopedije u nekoliko tomova, danas imamo Wikipediu. Ranije smo imali gramofonske ploče, kasete, cd-e, sada imamo Google Play. Rečenice kojima komuniciramo su se skratile, jer ih kucamo na telefonima. Vrijeme koje provodimo uz jednu informaciju drastično se skratilo – po najnovijim istraživanjima pažnja današnjih tinejdžera traje osam sekundi, rekao je Savić dodavši kako današnja industrija oglašavanja mora uvažiti ove promjene.

Organizatori predavanja su Agencija Fabrika i Academy 387, a Saša Savić kao pasionirani ribolovac, se odrekao svog honorara za ovo predavanje kako bi se sva prikupljena sredstva preusmjerila za poribljavanje rijeke Neretve.

Tajna Sašinog međunarodnog uspjeha je u pronalaženju novih puteva i modela za gradnju brendova, najčešće kroz kombinaciju kreativnosti i nove tehnologije.

Među srednjom generacijom Savić je poznat kao jedan od osnivača i popularnih voditelja prijeratnog Omladinskog programa Radija Sarajevo. Međunarodnu karijeru je počeo u Pragu, gdje od 1993. radi za McCann-Erickson, da bi se 1998. preselio u New York gdje mu je povjeren management medija za globalne klijente Universal McCanna.

Sasa Savic (1)

Tokom narednih osam godina kreirao je i vodio medijske strategije za Coca-Colu, Microsoft , Mastercard, Intel, Jack Daniels i mnoge druge globalne brandove.

Tokom 2006., Savić preuzima dužnost globalnog direktora za Procter&Gamble, čije se aktivnosti protežu u 85 država u svijetu, da bi 2010. preuzeo funkciju Chief Operating Officer-a za Havas Media North America.

Komentari

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana.