Rekonstrukcija pruge

Šteta: Gužve u javnom prevozu su svakodnevnica u Sarajevu posljednjih 20 godina

saobracaj sarajevo guzva magla smog jesen fena

Ministar saobraćaja KS je podsjetio da je rekonstrukcija drugog dijela dionice započela 30. oktobra od Čengić Vile do Marijin Dvora i plan je da se završi do kraja augusta 2023. godine

Velike gužve u javnom prijevozu, posebno u jutarnjim satima, svakodnevnica su u glavnog gradu BiH, a resorni kantonalni ministar Adnan Šteta ocjenjuje da je takva situacija evidentna posljednjih 20 godina te da su te gužve povećane i zbog činjenice da je u toku realizacija projekta rekonstrukcije tramvajske pruge.

– Na relaciji od Čengić Vile do Ilidže saobraća 16 tramvaja, a na relaciji Čengić Vila – Baščaršija vozi 20 zglobnih autobusa i to na relaciji Čengić Vila – Baščaršija 14, a Čengić Vila – Skenderija šest autobusa – kazao je Šteta u izjavi za Fenu.

Istakao je da su građanima dostupne i redovne linije Dobrinja – Baščaršija, kao i željeznička linija od Baščaršije do Željezničke stanice i Željezničke stanice do Ilidže.

– To su stvari koje smo poduzeli od 30. augusta kada smo započeli realizaciju druge dionice tramvajske pruge – kazao je.

Šteta je naglasio da je rekonstrukcija drugog dijela dionice započela 30. oktobra od Čengić Vile do Marijin Dvora i plan je da se završi do kraja augusta 2023. godine. Izvođač radova je konzorcij od dvije kineske firme, a podizvođači su domaće građevinske firme.

Resorni ministar podsjeća da su krajem augusta 2021. godine započeli projekt rekonstrukcije tramvajske pruge te da su krajem augusta ove godine završili prvu dionicu od Čengić Vile do Ilidže.