Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Viši sud

Beograd: Ocu učenika ubice sud produžio pritvor za još 30 dana

Foto: Davor Javorovic/PIXSELL
Arhiva

Policija je oca uhapsila zbog teškog krivičnog djela protiv opće sigurnosti, nakon što je utvrđeno da je sina vodio u streljane da vježbaju gađanje, a svoja dva pištolja i streljivo za koji je imao uredne dozvole ostavio je u sefu dostupne neovlaštenim osobama

Ocu uhapšenom nakon što je njegov 13-godišni sin počinio masovno ubistvo u beogradskoj školi “Vladislav Ribnikar”, sudija za prethodni postupak Višeg suda u Beogradu u petak je produžio pritvor za još 30 dana.

Dječak K. K. je 3. maja očevim pištoljem ubio zaštitara i osmoro školskih kolega, a ranio nastavnicu i još šestoro učenika od kojih je jedna zbog ustrijelne rane u glavu kasnije preminula u bolnici. Uhapšen je istog dana nakon što je poslije zločina sam pozvao policiju i od tad je pod nadzorom u posebnom psihijatrijskom odjelu za mlade, prenosi Hina.

Policija je oca uhapsila zbog teškog krivičnog djela protiv opće sigurnosti, nakon što je utvrđeno da je sina vodio u streljane da vježbaju gađanje, a svoja dva pištolja i streljivo za koji je imao uredne dozvole ostavio je u sefu dostupne neovlaštenim osobama.

Pritvor mu je produžen, među ostalim, i zbog činjenice da je za krivično djelo kojim ga se tereti propisana kazna zatvora duža od 10 godina.

Uz to, Viši sud u Beogradu saopćio je danas da su način izvršenja i težina posljedica doveli do uznemirenja javnosti koje može ugroziti neometano i pravedno vođenje krivičnog postupka.

Istovremeno, protiv majke dječaka vodi se istraga, a na teret joj se stavlja djelo zapuštanja, zanemarivanja i zlostavljanja maloljetne osobe.

Vlada Srbije u četvrtak je, poslije tragedije u “OŠ “Vladislav Ribnikar”, odlučila skratiti školsku godinu u svim osnovnim i srednjim školama do 6. juna.

Školama je ostavljena mogućnost, ako učenici to žele, da nastave raditi do regularnog kraja školske godine 20. juna.

U tom se periodu, kako je navedeno u odluci, mogu realizirati dopunska, dodatna i pripremna nastava, nastava u prirodi, te drugi oblici obrazovno-odgojnog rada u cilju poticanja socijalnih i emocionalnih vještina učenika i aktivnosti na teme tolerancije, empatije, zajedništva, podrške i zahvalnosti.