Globus

russia today

Njemačka prekinula emitovanje ruskog RT kanala na njemačkom jeziku

22/12/2021

Kanal RT, u vlasništvu ruske države, također poznat kao Russia Today, većina zapadnih vlada smatra propagandnim sredstvom

Evropski satelitski operater Eutelsat prekinuo je u srijedu emitiranje kanala na njemačkom jeziku ruske državne televizije RT (Russia Today), saopćili su njemački regulatori.

Ovakav potez uslijedio je nakon što su se njemačke vlasti požalile da je RT pokrenuo program uživo u Njemačkoj bez dozvole, što je navelo pariški Eutelsat da ga ukloni sa liste kanala koji se emituju na tom satelitu.

– Emitiranje programa vrši se na njemačkom jeziku i cilja na njemačko tržište – navodi se u saopćenju nadležnih za emitiranje glavnog grada Njemačke, Berlina, gdje RT ima svoj ured.

Regulator navodi da RT nije podnio zahtjev za dozvolu za emitiranje niti je takva dozvola izdata.

– Smatramo radnje njemačkog regulatora nezakonitim i uvjereni smo da će ova odluka biti razmotrena na sudu – navodi se u saopćenju RT-a.

RT dalje navodi da ima srbijansku licencu za kablovski i satelitski prijenos, insistirajući da zbog toga ima pravo i na emitiranje u Njemačkoj prema evropskim zakonima.

U razgovoru za RT, ruski ministar vanjskih poslova Sergej Lavrov upozorio je da bi Moskva mogla uzvratiti ,,ako se ova neprihvatljiva situacija nastavi”.

Dan ranije, ruski predsjednik Vladimir Putin pozvao je da se prestane ,,sa diskriminiranjem RT-a”.

Kanal RT, u vlasništvu ruske države, također poznat kao Russia Today, većina zapadnih vlada smatra propagandnim sredstvom.

Od kada je osnovan 2005. godine, RT je proširio svoje emitiranje na nekoliko jezika, uključujući engleski, španski i arapski.

RT-ov kanal na njemačkom jeziku pokrenut je u četvrtak. Yutube ga je već zabranio, ali se još uvijek može gledati uživo na web stranici.

RT redovno emitira vijesti koje su naklonjene ruskoj spoljnoj politici, a također je sklon dramatizaciji vijesti iz zemalja koje imaju zategnute odnose sa Kremljom.

Autorski članak na web stranici RT-a u srijedu je započeo rečenicom: “Od koronavirusa do građanskog rata?”, navodeći dalje spekulacije o mogućnosti uvođenja obavezne vakcinacije u Njemačkoj.

Odluka od srijede da se RT Njemačka isključi sa evropskog satelita dolazi usred pojačanih tenzija između Zapada i Moskve zbog ruskih vojnih aktivnosti na ukrajinskoj granici.

Komentari

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana.