Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Objavljen program “Sarajevo beer festivala 2018”

sbf

I ove godine organizatori “Sarajevo beer festivala” su se potrudili da tokom trodnevne ljetne zabave uživamo uz sjajne koncerte domaćih ali i regionalnih bendova.

“Zadatak haloo mobilne mreže kao partnera Sarajevo Beer Festivala je da zajedno sa organizatorima svake godine pokušamo unaprijediti SBF u svim segmentima, a jedan od njih je i što kvaliteniji line up. Već sada možemo reći da smo uspjeli u tom zadatku i mi već sa nestrpljenjem očekujemo prve tonske probe i nastupe. Vidimo se na 7. haloo Sarajevo Beer Festivalu” – poručili su partneri SBF-a.

Sedmo izdanje haloo Sarajevo beer festivala u četvrtak 21. juna otvorit će pop rock grupa Bombaj Štampa. Biće to jedinstvena prilika da se podsjetimo starih dobrih hitova .
Nakon njih publiku će dodatno zagrijati Letu Štuke, koji će uz prepoznatljive pjesme svirati i neke s predstojećeg albuma. Svojom energičnom svirkom, prvu noć će zatvoriti Kultur Shock predvođen harizmatičnim Sarajlijom Srđanom Ginom Jevđevićem.

U petak 22. juna očekuje nas Crvena Jabuka, a nakon njih britki tekstovi uz dinamičan nastup hrvatskog hip hop benda Elemental.

Pravu poslasticu za istinske ljubitelje elektonskog zvuka donosi Faithless (Dj set) uz Sister Bliss, jednu od osnivačica te autoricu najvećih hitova ove kultne elektronske grupe.

Posljednja noć, 23. juna, rezervisana je za pionire alternativne rock scene Obojeni program, te Hladno pivo, koji ove godine slave 30 godina postojanja. Festival zatvara splitska grupa TBF, koji obećavaju da vam “ništa neće ovi dan pokvarit’.

Ulaznice za 7. haloo Sarajevo beer festival od 21.03.2018 možete kupiti preko online ticket shopa kupikartu.ba po promo cijenama, 7 KM jednodnevna, a 15 KM trodnevna ulaznica. Ova akcija traje narednih mjesec dana, a broj ulaznica po ovoj cijeni je ograničen.

Organizatori napominju da, kao i predhodnih godina, ukoliko na Festival dođete do 18 h, ulaz je besplatan.

U saradnji sa MUP KS, Festival će kao i prethodnih godina provoditi drušveno odgovornu kampanju „Ako si pio , ne vozi”, čime se želi podići svijest vozača, posebno mladih, o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.