Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

VTKBiH i USAID Turizam projekt

Definirana saradnju na planu promoviranja Vinske ceste Hercegovine

l_5ddc590ae9ff586a616660098ba22a06

Sudionici su imali priliku upoznati se i raspravljati o predstavljenim narednim koracima s ciljem upisivanja VCH kao Iter Vitis kulturne rute Vijeća Europe u narednih nekoliko sedmica

Zajednički plan provedbe procesa promoviranja Vinske ceste Hercegovine (VCH) na međunarodnim tržištima potpisan je u četvrtak u Mostaru, čime su Vanjskotrgovinska komora (VTK) Bosne i Hercegovine i USAID Turizam projekt definirali svoju suradnju.

Na taj način potpisnici su se obvezali da će zajedničkim radom na strateškoj i operativnoj razini nastojati proširiti utjecaj i povećati učinkovitost turističkih aktivnosti, a sve u cilju obnove dolazaka stranih turista u Bosnu i Hercegovinu, produžavanja njihovog boravka a samim tim i potrošnje, saopćeno je iz VTK BiH.

Dodali su kako je potpisivanje sporazuma upriličeno nakon prezentacije nacrta poslovnog plana i planiranih aktivnosti na razvoju Vinske ceste u tekućoj, ali i u narednim godinama.

Sudionici su imali priliku upoznati se i raspravljati o predstavljenim narednim koracima s ciljem upisivanja VCH kao Iter Vitis kulturne rute Vijeća Europe u narednih nekoliko sedmica.

Predstavnici Komore i USAID Turizam projekta iskoristili su priliku zahvaliti se svim vinarijama i biznisima koji se nalaze na Vinskoj cesti na, do sada uloženom vremenu u razvoju vizije, te pristupu i definiranju narednih koraka koji će omogućiti međunarodnu promociju VCH.

Iz VTK BiH ističu kako je ovo bila prilika da nazočni razmjene znanje i iskustvo kao i i da saznaju više o biznis planu VCH, podršci općinske razine vlasti, planiranim događajima, te brendiranju i marketingu.

Kako je zaključeno, zajedničkim radom Komore i USAID Turizam projekta osigurat će se podrška. Također, pomoći će se u razvoju i promociji Vinske ceste Hercegovine kao destinacije vinskog turizma, ali i proizvoda duž ove ceste kako bi se pomoću diversifikacije proizvoda i tržišta i uz brend koji je privlačan posjetiteljima, učinili proizvode još privlačnijim, a povećale i poslovne mogućnosti.