BiH je važno tržište za Njemačku kao turističku destinaciju

2 IMG_3328

Njemačka kao turistička destinacija bilježi sve veći rast na brojnim tržištima u razvoju, što je jučer na godišnjoj konferenciji za novnare održanoj u Sarajevu potvrdila Tijana Đuričić, regionalni PR menadžer Njemačke turističke zajednice.

Gosti iz Bosne i Hercegovine su u prethodnoj godini ostvarili 197.000 putovanja u Njemačku i time odabrali istu kao treću najzanimljiviju destinaciju u Evropi (nakon Crne gore i Hrvatske).IMG_3319

Građani Bosne i Hercegovine najčešće putuju u Njemačku kombi prijevozom (36%), automobilima (32%) i avionima (27%), zadržavajući se duže od osam noći. Statistike pokazuju da 26% gostiju iz Bosne i Hercegovine dolazi u Njemačku na odmor, a poslovno tek 9% posjećuje njemačke sajmove. Najčešći su posjetitelji u dobi između 15 i 34 godina (50%) i po danu troše 36 eura, kako pokazuju istraživanja IPK International.

Njemačka turistička zajednica 2012. godine otvorila je u Beogradu regionalni ured kako bi ciljano razvijala ovdašnji tržišni potencijal. Ovaj je ured od tada zadužen za promociju na području Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Crne Gore, Rumunije i Srbije.

Svake godine kroz godišnje teme predstavljaju se sve regije Njemačke, a putnici iz Bosne i hercegovine najradije istražuju Bavarsku i Berlin. Tema 2015. godine pod nazivom Tradicije i običaji predstavlja najrazličitije istorijske tragove koji i danas žive kako u kulinarstvu, živim tradicijama tako i u umentosi i zanastvu.

Detaljnije o ovoj kampanji može se pronaći na sajtu germany.travel ali i na društvenom zidu (social wall) Njemačke turističke zajednice pod #joingermantraditon.