Kompanija Hifa Oil

Euro Roal povećao prihode 35 posto

euro roal

Ove godine očekuje se promet od oko 30 miliona KM

Euro Roal, kompanija kćerka Hifa Oil i vodeći distributer Aluminijskih , PVC LB. Profila, materijala od Inoxa, polikarbonata i pleksiglasa, ostvarit će u ovoj godini povećanje prihoda 35 posto. Kao razloge za ovo povećanje u Euro Roalu ističu inovativnost, stalno unaprijeđenje konkurentnosti i kvaliteta servisa.

Poseban razlog za povećanje prihoda je tržišna orijentiranost, prilagođena očekivanjima kupaca u različitim branšama.

“Poslovanje smo diverzificirali u dva pravca. Prvi se odnosi na industriju, kojeg čine odjel Inox i odjel za Aluminij namijenjen industriji kao što su limovi i pločevine u kvalitetu, kao i pocinčani limovi. Drugi pravac su konstrukcioni – građevinski profili, odnosno kako mi to kažemo ‘sve za zatvaranje objekata’. I ovdje imamo odjel Aluminija sa profilima za fasade, roletnama, klupicama, ogradama, alu fasadama, kliznim sistemima, itd. Zatim, tu je odjel PVC LB.Profile, polikarbonati, plexiglas, forex, kao i odjel okova za PVC i aluminijsku stolariju proizvođača kao što su MACO, VHS i STUBLINA. Dakle, Euro Roal sa svojim asortimanom nudi definitivno dodanu vrijednost koja nas stavlja u red vodećih ponuđača na tržištu sa konkurentnim cijenama i vrhunskim kvalitetom”, izjavio je Admir Djedović direktor kompanije Euro Roal.

Djedović posebno izdvaja značajne poslovne rezultate ostvarene u odjelu prodaje LB.Profila, gdje se za kratko vrijeme uspjelo napraviti velike pomake na tržištu i u plasmanu samog LB.Profila. Kao zastupnik za prodaju LB.Profila u BiH i na Balkanu, njemačkog renomiranog proizvođača PVC profila kojeg je Hifa Oil akvizirala početkom 2017. godine, Euro Roal bilježi ove godine odlične rezultate sa više od 50 novih kupaca u BiH, te prodajom zastupljenom i u drugim zemljama regiona kao što su Srbija, Makedonija, Kosovo i Crna Gora.

Djedović navodi da je cilj za iduću godinu dalje jačanje liderske pozicije sa fokusom na iskorištavanje pozicije na tržištu i unaprijeđenje komparativnih prednosti.

“U iduću godinu ulazimo snažnije na tržište kada je u pitanu industrija obojenih metala, u ovom slučaju inoxa, aluminija i pocinčanih limova, za proizvođače u metalo – prerađivačkom sektoru u BiH. I, konstrukciono – građevniski sektor ćemo također razvijati daljim širenjem asortimana i usluge”, kazao je Djedović.

Kompanija Euro Roal ostvarila je u 2017. godini promet veći od 24 miliona KM. Ove godine očekuje se promet od oko 30 miliona KM.