Jedan euro za pređenih 130 kilometara! Kako vam se čini?

airpod3

AirPod je automobil pogonjen zrakom koji su zajednički konstruisali Motor Development International (MDI) iz Luksemburga i indijski automobilski gigant Tata Motors.

Vozilo na tri toćka koristi pneumatske motore kod kojih zrak pod pritiskom pokreće klipove. Automobil nema volan već se upravlja putem neke vrste joysticka.

Najveće zamjerke idu prema stabilnosti automobila posebno na neravnim cestama

Vozilo koje ide na komprimirani zrak i nije neka revolucionarno nova ideja. Još početkom 20-og stojeća tramvaji su koristili sličnu tehnologiju. Međutim, Guy Negre, tvorac ovog koncepta želio je razviti kompaktni automobil po prihvatljivoj cijeni, bez uticaja na okoliš, koji će saobraćati u većim urbanim središtima.

AirPod koji ima kapacitet prijevoza tri osobe (uključujući vozača), kombinuje staru tehnologiju i futuristički dizajn. Težak je 200 kilograma, a spremnik može primiti 175 litara komprimiranog zraka. Ima autonomiju od 128 kilometara, najveća brzina zaustavlja se na 80 km/h, a spremnik zraka se napuni za nekoliko minuta i košta 1 euro.

airpod

Kompanije je razvila još jedan model čija je autonomija uvećana na 800 kilometara uz dodatak benzina, koji se koristi za zagrijavanje zraka kompresorskoj komori. Najčudnija stvar u konstrukciji AirPoda jesu stražnja sjedišta koja su okrenuta prema nazad.

airpod1

Najveće zamjerke idu prema stabilnosti automobila posebno na neravnim cestama. Trenutno prototipove ovog vozila testiraju KLM i Air France po zračnim lukama u Amsterdamu i Parizu.