Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Novi Citroën Jumpy: Za svakodnevne junake

Citroen Jumpy

Lansiran 1995. i proizveden u više od 600 000 primjeraka, Citroën Jumpy ulazi u novo doba s modelom sasvim nove generacije – Novi Citroën JUMPY. S više od 80 godina iskustva u segmentu lakih gospodarskih vozila, CITROËN donosi rješenje prilagođeno svakodnevnoj upotrebi.

Nezaobilazni partner poslovnih korisnika, Novi Jumpy zamišljen je kao učinkovito i ergonomsko vozilo koje je jednostavno i sigurno za upotrebu.

Novi Citroën Jumpy osmišljen je kako bi što bolje odražavao znanje i umijeće marke CITROËN.

Na toj se stručnosti temelji jedna od najobuhvatnijih gama lakih gospodarskih vozila koja obuhvaća četiri komplementarna i različita modela: Nemo, Berlingo, Novi Jumpy i Jumper. Zahvaljujući novoj modularnoj platformi, nova generacija Jumpy-a opremljena je optimiranom konstrukcijom za korisnije, udobnije i sigurnije usluge. Objedinjuje najnovija tehnološka rješenja za pomoć u vožnji i motore koji ga čine idealnim partnerom „junaka svakodnevnice“.

Namijenjen je brojnim poslovnim korisnicima (obrtnicima, građevinarima, dostavljačima, uslužnim djelatnostima, udruženjima…) te dolazi u obliku furgona, kombija, s produljenom kabinom ili kabinom i podnicom. Dolazi u 3 duljine (XS: 4,60 m, M: 4,95m i XL: 5,30m) među kojima svaki poslovni korisnik može birati u skladu s vlastitim potrebama i djelatnostima.

Obilježja novog Citroëna Jumpy su:

– dizajn fluidnih i suvremenih linija. Stil snažnog karaktera, istodobno energičan i siguran;

– učinkovita konstrukcija prilagođena svim potrebama u službi funkcionalnosti, praktičnosti i ergonomije. Njegova modularna platforma po uzoru na EMP2 nudi nosivost do 1400 kg, obujam tovarnog prostora do 6,6 m3 i omogućuje mu da vuče do 2,5

– 3 dostupne duljine, od kojih su se dvije duljine od 4,95 m i 5,30 m smjestile u samo središte ponude na tržištu, a novitet je istodobno kompaktna i praktična izvedba duljine samo 4,60 m. Poput drugih dviju duljina, M i XL, izvedba XS nudi nosivost do 1400 kg te u verziji kombi može prevesti do 9 osoba;

– ograničena visina do 1,90 m na izvedbama XS i M omogućuje mu da pristupi parkirnim mjestima koja su često teška dostupna za vozila iz tog segmenta;

– neviđena modularnost u segmentu uz sustav Moduwork. Pojednostavljuje svakodnevnicu tako što nudi veći obujam s ravnom podnicom kada se bočno suvozačevo sjedalo preklapa prema pregradi, a zahvaljujući velikom otvoru u pregradi nudi do 4 m korisne duljine. Usto, ovo je vozilo pravi ured na kotačima zahvaljujući podesivom pisaćem stoliću te nosačima za tablet i pametni telefon;

– klizna bočna vrata s automatskim otvaranjem. Neviđena u ovom segmentu, ova vrata pojednostavnjuju utovar i istovar kada su vam ruke pune opreme, paketa ili razne robe;

– udobnost za zadovoljstvo tijela i duha s ugodnom unutrašnjošću, povišenim i udobnim vozačevim položajem te brojnim pretincima. To je zadovoljstvo naglašeno iznimnom zvučnom izolacijom i vrhunskom udobnošću vožnje;

– tehnologije koje pojednostavnjuju život poput Top Rear Vision za bolju preglednost prilikom parkiranja, head-up zaslon u boji i CITROËN Connect Nav s 3D navigacijskim sustavom povezanim s internetom te s glasovnim upravljanjem i dodirnim zaslonom;

– tehnologije u službi sigurnosti, među kojima su i sljedeće funkcije: prilagodljivi regulator brzine vozila, prepoznavanje znakova ograničenja brzine i preporuka brzine, sustav praćenja pozornosti i Active Safety Brake;

– razine potrošnje i emisije CO2 koje su „Best in Class” u segmentu (BlueHDi 115 S&S s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem: 5,1 l/100 km i 133 g CO2) te ograničeni troškovi upotrebe zahvaljujući najnovijim dizelskim motorima od 1,6 l i 2 l koji s ručnim mjenjačem ostvaruju 95 KS (210 Nm), a s automatskim mjenjačem EAT6 180 KS (400Nm);

– brojne mogućnosti prilagodbe karoserije kako bi odgovorio na sve potrebe svih zanimanja, poput prerade 4×4 koju je osmislio i konstruirao stručnjak Automobiles Dangel.