Poznati automobilski logotipi čije značenje vjerovatno ne znate – Fokus.ba
Brzi i žestoki

Poznati automobilski logotipi čije značenje vjerovatno ne znate

25/08/2015

Svima je jasno da logotip kompanije ima značajnu ulogu u stvaranju slike o njoj kod potencijalnog klijenta, a jedna od kvaliteta koju bi trebao imati svaki od njih svakako je prepoznatljivost. Međutim, jeste li se ikada pitali kako su nastali neki automobilski logotipi i što predstavljaju?

1. Alfa Romeo

Alfa Romeo

Logotip Alfe Romeo jedan je od najšarolikijih u industriji i iza njega stoji zanimljiva priča. Lijeva strana, odnosno crveni križ na bijeloj pozadini simbol je Milana, dok se na desnoj nalazi mistično biće nalik zmiji koja jede čovjeka. Iza tog simbola stoji legenda o osnivaču vladajuće milanske porodice Visconti, Otoneu Viscontiju, koji se borio sa saracenskim vitezom i pobijedio. Prema tradiciji, sa sobom je u Milan ponio simbol koji se nalazio na štitu poraženog viteza, a to je bila zmija koja u ustima ima čovjeka. Navodno ga ne jede, već čovjek izlazi iz nje pročišćen.

2. Audi

Audi

Audijeva prepoznatljiva četiri spojena prstena podsjećaju na 1932. godinu, kada su se spojile tvrtke Audi, Horch, DKW i Wanderer kako bi stvorile Auto Union.

3. BMW

BMW

Priča koju ćete često čuti o BMW-ovom logotipu je da isti predstavlja avionski propeler kao podsjetnik na to da je kompanija neko vrijeme izrađivala motore za avione. To nije istinito, a zabluda je nastala jer je u reklamnom materijalu iz 1929. godine BMW svoj logotip vješto integrirao u propeler aviona. Logotip je zapravo nastao prema bojama zastave Slobodne Države Bavarske.

4. Chevrolet

Chevrolet

Čini se da za Chevroletov logotip ne postoji jasno objašnjenje, već samo nekoliko teorija. Jedna od njih je da je suosnivač kompanije William C. Durant inspiraciju pronašao u tapetama jednog pariškog hotela, dok je druga da ju je skicirao na ubrus tokom porodične večere. Neki pak tvrde da se radi o kopiji logotipa kompanije Coalettes koji je pronašao u novinama, a neki da se radi slobodnoj interpretaciji križa sa švicarske zastave, s obzirom na to da je Louis Chevrolet rođen u Švicarskoj.

5. Ferrari

Ferrari

Propeti konjić svoj je život započeo na trupu borbenog aviona Francesca Baracce, vojnog pilota u Prvom svjetskom ratu. Enzo Ferrari je 1923. godine upoznao njegove roditelje Enrica i Paulinu, koji su mu preporučili da stavi propetog konja na svoje automobile, jer će mu to donijeti sreću. Konjić se na Ferrarijevom logotipu nalazi na žutoj pozadini jer je to boja Modene.

6. Lamborghini

Lamborghini

Što je konj za Ferrari, to je za Lamborghini bik. On je odabran prema horoskopskom znaku osnivača kompanije, Ferruccija Lamborghinija, koji je ujedno bio obožavatelj borbi bikova.

7. Mercedes-Benz

Mercedes-Benz

Trokraka zvijezda vrlo je domišljat i pametan, a s druge strane jednostavan i lako prepoznatljiv logotip, baš kako treba biti. Simbolizira dominaciju kompanije na kopnu, moru i u zraku.

8. Mitsubishi

Mitsubishi

Za početak, naziv Mitsubishi potječe od spoja riječi mitsu, koja označava brojku tri, i hishi (čita se bishi), koja u prijevodu s japanskog znači vodeni kesten, ali koristi se i za opisivanje romboidnog ili dijamantnog oblika. Yataro Iwasaki, osnivač Mitsubishija, odabrao je logo koji kombinira ideje s logotipa s tri lista Tosa Clana, gdje je dobio prvi posao i tri naslagana romba koji su grb porodice Iwasaki.

9. Porsche

Porsche

Porscheov logotip kombinacija je grba slobodne narodne države Württemberg i grba Stuttgarta, njenog glavnog grada, gdje se nalazi sjedište kompanije.

10. Subaru

Subaru

Riječ subaru na japanskom znači ujedinjeni, a ujedno označava zviježđe Plejade, poznato i kao Seven Sisters nakupina zvijezda. Radi se o jednom od najbližih zviježđa našem planetu, a odabrano je kao simbol spajanja šest kompanija koje tvore Fuji Heavy Industries.

Komentari

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana.