Svjetska mapa najtraženijih automobila: Dominacija BMW-a na cijelom Balkanu – Fokus.ba
Brzi i žestoki

Svjetska mapa najtraženijih automobila: Dominacija BMW-a na cijelom Balkanu

10/09/2015

Novo istraživanje je pokazalo zanimljviu kartu na kojoj možemo vidjeti koje marke automobila stanovnici svjetskih zemalja najviše traže na Google pretraživaču.

Na ovaj način je dobijena zanimljiva svjetska mapa, a kao što je i očekivano, na Balkanu prednjače njemački brendovi.

Njemački automobili dominiraju čak i u Francuskoj, Italiji i u Velikoj Britaniji, iako ove zemlje imaju itekako razvijenu automobilsku industriju. Tako je zabilježeno da je BMW definitivno najpopularniji, a prate ga VW i Mercedes

Na prvi pogled je jasno da Toyota dominira na svetskom nivou, ali treba shvatiti da ovi podaci ne predstavljaju realnu sliku tržišta već samo popularnost određenih brendova u datom trenutku. Osim toga, u zavisnosti od aktuelnih marketinških kampanja proizvođača, ponašanje internet korisnika se mijenja pa bi ova mapa samo par mjeseci kasnije mogla da izgleda sasvim drugačije.

Dobar pokazatelj ovoga je popularnost Tesla Motorsa u Kini gdje je tek počela ekspanzija kalifornijskog brenda uz potpisani ugovor sa kineskom vladom o razvoju mreže punjača za luksuzne električne automobile.

Podaci prikazani na ovoj mapi su prikupljeni od aprila prošle godine do marta ove godine, a analiza uključuje samo pretrage izvršene na latinici, što definitivno znači da bi rezultati mogli biti drugačiji da su podaci uključivali i korištenje pisama karakterističnih za pojedina područja.

mapa automobila

Nama je Evropa svakako najinteresantnija, a rezultati su manje-više očekivani. Njemački automobili dominiraju čak i u Francuskoj, Italiji i u Velikoj Britaniji, iako ove zemlje imaju itekako razvijenu automobilsku industriju. Tako je zabilježeno da je BMW definitivno najpopularniji, a prate ga VW i Mercedes.

Interesantno je što je BMW dominantan gotovo u cijelom regionu Balkana, pa tako i u BiH.

Komentari

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana.