Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Kako reagirati na negativne komentare na društvenim mrežama

drustvene mreze

Blogerica Gabrielle Bernstein odgovorila je na često pitanje – kako reagirati na negativne komentare na društvenim mrežama.

Naime, stručna istraživanja sugeriraju kako je prekomjerno korištenje androida i ostalih gadgeta, kako bismo stalno bili dostupni na mreži, štetno za ljudsku psihu, jer potiče depresiju.

Blogerka Gabrijel Bernštajn odgovorila je na često pitanje – kako reagovati na negativne komentare na društvenim mrežama. Naime, istraživanja sugerišu kako je prekomerno korištenje gedžeta kako bismo stalno bili dostupni na mreži štetno za psihu, jer podstiče depresiju.

S tim u vezi, količina negativne energije, koja se projektuje bilo objavljivanjem negativnog sadržaja bilo negativnim komentarima korisnika, nešto je što, u okviru društveno poželjnog ponašanja, takođe treba razmotriti.

Ona savetuje tri koraka koje treba preduzeti ukoliko se nađete na meti zlonamernih komentara na internetu.

1. Nije do vas, do „hejtera“ je

Kada nas netko napadne na internetu odmah smo skloni poverovati kako je problem u nama. Treba zauzeti drugačiji stav. Bolje je da se sažalimo nad tim ljudima i poželimo im sreću u životu.

2. Nemojte se braniti

Kada obraćamo pažnju na iluzije drugih samo uranjamo u ludilo iz kojeg nema izlaska. Investiranje svoje energije u tuđu negativnost kreira dodatnu negativnost. Treba izbeći nepotrebnu dramu. Svaki pokušaj da uzvratite istom merom rezultira još većim stresom.

3. Oprosti i obriši

Oproštaj pomaže da se odvojimo od negativnog jezgra koje može postojati čak i kroz mreže poput Twittera i Facebooka. Ukoliko ne oprostimo nosićemo je danima. Koraci 1 i 2 pomažu nam da oprostimo i najteže uvrede. Pre nego što blokirate osobu koja vas je uvredila i izbrišete sadržaj koji smatrate neprimerenim važno je oprostiti.