Otkrili godine kada žene prestaju kupovati u Zari

Zara

Iako mislite kako to sad možda nije moguće, stručnjaci tvrde kako će vam past interes za ponudu slavnog branda.

Španska Zara jedan je od najpopularnijih high-street brendova danas, s godišnjom zaradom od vrtoglavih 13 milijardi dolara.

Žene obožavaju Zarinu ponudu, kojoj je doista teško odoljeti, no stručnjaci tvrde kako će nam za nju u određenim godinama naglo pasti interes.

Dakle, ako ste mislili kako ćete zauvijek biti zaluđene Zarinim krpicama, itekako ste se prevarili, jer čini se kako je to slučaj samo u našim dvadesetima, tačnije od 23. do 27. godine života, nakon čega nam se interes drastično smanjuje.

Na to utječu sljedeći faktori: starenje, razvitak karijere, povećanje prihoda i slično, a do 33. godine života, ženama interes za ovaj brend padne i niže od 1 posto.