Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

ime pretvara u brend

Selena Gomez pokreće novi biznis

selena

Pjevačica je trenutno i zaštitno lice sportskog brenda Puma, te i s njima radi na liniji tenisica i modnih dodataka

Pjevačica Selena Gomez pridružuje se Lady Gagi i Rihanni, no ne u studiju, već u svijetu celebrity beauty mogula.

Naime, kako prenosi WWD, Selena Gomez je podnijela zahtjev za brendiranje imena svoje istoimene beauty linije koja će uključivati parfeme, kozmetiku, proizvode za njegu kože i kose, sapune i eterična ulja.

Pjevačici ovo nije prvi izlet u beauty vode. Gomez je 2011. godine lansirala parfem s vlastitim imenom koji je stvorila uz pomoć svojih obožavatelja koje je upitala da joj pomognu odabrati “romantičnu kombinaciju mirisa koja je istovremeno slatka, ali i zrela”, izjavila je tada za stranicu Racked.

Selena je također tokom godina ostvarila brojne dizajnerske saradnje. Lansirala je liniju odjeće Out Loud koja se prodavala u supermarketima K-mart 2010. godine, postala je zaštitno lice brenda Coach s kojim već par godina sarađuje i na liniji torbica, a zajedno su 2018. godine izbacili i kolekciju odjeće.

Pjevačica je trenutno i zaštitno lice sportskog brenda Puma, te i s njima radi na liniji tenisica i modnih dodataka.

Uz pjevačku, ima zavidnu glumačku karijeru. Posljednji film koji je snimila je romantična komedija “A Rainy Day in New York” i uskoro stiže u kina, a režirao ga je slavni Woody Allen.